Alla inlägg den 19 januari 2019

Av csa - 19 januari 2019 22:51

ALLA bilder i detta inlägg är lånade från google som inspiration och ingenting annat! 


Nu är det så att det varit en ganska bra dag. Bortsett från illamåendet och värken. 

Seket gick fint. Resultatet finare. Sovmorgonen var strålande. Nattsömnen okej.

Vad finns det då att klaga på?


Sen har jag bara snurrat. Det är tusen idéer och ännu fler tankar.

Så Google fick leta fram lite bilder åt mig. Och lite detaljer fick mitt intresse faktiskt. En tanke där. En kakelplatta där. En lösning både här och där.

Kul!


                         


Den nästan bästa bilden av dem alla när jag sökte på "...något-inspiration..." var:

 


Så. Nu är banken fylld med detaljer som jag "ska ha".

Perfekt. TV-rummet får bli format som en kladdkaka.   


KUL att Anna varit i Danmark och sprungit lite. 3bt med reserv-cert. 

Flertalet Bossebarn har gått in i veteranlivet nu i januari. Tror det är hela 15st faktiskt. Om jag inte räknat fel eller lever i ovisshet. Underbart!!!!

Den som är längst ifrån veteranlivet av dem alla...tror jag har slutat fälla nu faktiskt.


MEN. För oss som inte kan dagdrömma hela dagen lång...är det väl dags att ta hand om disk nu. 


-...om vi alla bara skiter i alla måsten...då blev det garanterat bara skit av allt...-

 


Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2019 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards