Direktlänk till inlägg 26 mars 2022

Helgen innan...

Av csa - 26 mars 2022 19:48

En lördag som startade utan väckarklockan.

Så kl 7 klev jag upp, efter att jag hade legat och dragit mig i en och en halv timme. Det är väl konstigt att man inte kan sova ut. 


Solen har kämpat ikapp med stormvindar hela dagen. Det otrevliga hotet om snö närmar sig... Så då får man passa på att njuta innan skiten drar in. 

Runt lunch blev det avfärd mot Erikslund. Vi var ju inte direkt ensamma där om man säger så... (löningshelg). Men. IKEA var liksom bara ett måste. Det är så sjuuukt länge sen jag var där så jag tror jag måste dit imorgon också.   Hade vi inte varit i lite tidsnöd så hade jag nog kunnat snurra runt längre...men, men...


Smått och gott med hem kom det. En golvlampa för 149 spänn var väl iaf ett kap. Totalsumman för allt "måste-köpa" blev dock något högre...


 

Försöker skapa färg inne...eftersom jag börjat utveckla allergi mot is-och snöfärgat.


 

Hela jävla tomtens under lag...


Genomled en Skälby-VIB-match på TV:n. Nåja. Får väl se de som så. Grattis Falun. 


Dags att inta grillat till middag och njuta av hemmets lugna vrå. En helt okej dag faktiskt. 

Man måste vila lite inför vad som komma skall. 


- Ingen gillar VIB i Västerååååås - 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av csa - Söndag 18 feb 22:17

Om man bara kunde få bryta benen. Vilken befrielse. Det syns. Om man bara kunde få slippa ifrån... Alla diskbråcken i nacken. Sviterna efter cancern. Gallproblem. Magmunsbråcket. Magsår och inflammationer. Tarmfickor. Rörelseproblem...

Av csa - Tisdag 16 jan 22:25


Eller vad man ska kalla det jag gjort idag?! En del av mitt nya jobb, var det iaf. Som SKA bli bra för mig. Det smakade iaf bra. Jag hade kul, bra energi, i huvudet, för att ta 2 km fyss, nöjd-känslan infann sig ikväll. Jag fick ett nytt eget kon...

Av csa - 31 december 2023 00:15


 

Av csa - 27 december 2023 23:00

"Vilken otur du har..." Är bannemej den värsta kommentaren jag fått och får. Otur har man om man snubblar och stukar lilltån. Tappar bort en strumpa eller liknande. Det jag har är nåt annat. Förbannelse mer likt.   Jag har tappat räkningen, i...

Av csa - 25 december 2023 22:45

    Den kom i år igen. Tänka sig. Fort gick det också. Bara snön ramlade ner... Men julen har varit jättebra! Förutom att H haft hög feber och varit som en trasdocka... Men har vi någonsin haft en jul när alla varit friska? Tror inte det.  ...

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2022 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards