Alla inlägg den 15 december 2014

Av csa - 15 december 2014 16:36

För idag är ju snart slut!
Nedräkning till ledighet... Ååååh va jag ska njuta på fredag kväll. Att inte behöva ställa en endaste klocka på "evigheter" liksom!!
Hade en stilla fundering på att även ge internet julledigt faktiskt.
Kanske inte så dum tanke?

Idag är det verkligen gulleväder ute.

Knappt så vovvarna verkar vara kissnödiga idag.
Trötta på mörkret o vätan de också kanske?
Vi får andas ut om 6 dagar. Då går det åt rätt håll igen!!

Andas ut på jobbet är dock en omöjlighet just nu.
Kom till ett nästan tomt skrivbord.
Nu har jag 4 cm-höga högar med jobb som ska bli klara på 4 dagar. Ordrar. Transporter. Köp. Inleveranser. Med mycket mera. Och en hel del packande o omplåstrande.
Och jag GILLAR'T!
Trivs bättre på jobbet än på länge.
Visst är det uttömmande. Senaste tiden hemsk (pga allt strul). Men jobbet i sig... tycker-om.

Nu är det lucia i skolan.
Min lilla tomte får pappa som publik idag.
Jag ska vila efter dammsugningen o lite stök.
Sen uppepp för att ge sig ut i vattenlandet m hundarna. Om de vill.

Av csa - 15 december 2014 00:00

Då hann man inte alls med allt den här kvällen skulle bjuda på då. :-/
Tyckte jag låg bra till!! Klockan 6 imorse när smärtan väckte mig. Men dagen har gått i ett.
Internet suger.
Gonatt

Hann i alla fall låta vildarna rasa sig trötta. Det duger långt det. <3

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6 7
8
9 10 11 12
13
14
15 16 17
18
19
20 21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards