Alla inlägg den 1 mars 2015

Av csa - 1 mars 2015 23:44

Dagen gick.
Snöande, blåsande och spöregn.
Rätt kackig start på månaden om nån frågar mej.
Bilen så fin den kan bli. Skulle vilja åka taxi i ett par dagar nu...så den slapp dyngas ner igen.

Läxor gjorda. Väskor packade. Hund kammad. Och lite mer.

Imorgon är det skola o jobb igen.
Och nåt mer...hehe... Undra om jag ska skvallra? ;-)

Av csa - 1 mars 2015 12:04

Igår va en kul dag!


Först dambesök till en kvittrande Bosse sen sanerings-städade jag medans K cyklade vovve. Tessi är numera konstaterad naturbegåvning i ämnet. Debut med fullskaligt betyg. Hade varit som att cykla med ett tomt koppel. Klart de va! Hon är väl som sin far     

Nu är ju inte Hoffa släkt...men i hans fall få vi väl "skylla" på att han lärt sig ofoget av Bosse istället då. Han är ju skyldig som värst. Har jag hört.  


Eller. Det är nog egentligen mitt fel. Bara. Allt brukar va mitt fel. Mest att jag inte står med megafonen riktad åt de håll man väl måste?? Att ha problem med vilka hundar vi har och varför - jobbigt pussel de där  ... Å vet ni vad. De kommer säkert bli värre med åren. Liket lever än, fast blodet verkar frysit till i ådrorna. Bunkra upp Iprenförrådet!! 



Mooot Vås. Innebandy!!!! A-lagsmatch! Serievinnarläge!!! Love it!!!! Mitt GILLA. 
Det blev väl ingen nagelbitare direkt när Hallsta vann med 13 mot 1 mål..men det är ju alltid kul att vara på de bästas bänkhalva.   Hade en sötnöt med avkommor på läktaren med oss också. Hon som har så där tokiga idéer. Att vi ska bli grannar...å börja yxträna...å ja. Lite sånt. Jag tror inte skolan är bra för henne om jag ska vara ärlig. Tokiga kvinna!!   PUSS PÅ DEJ, Pinglan! Both body and brain!!!   


Tog massa bilder. Sånt är jag ju så bra på. Har jag hört.   

Hade önskan om att lyckas få en bild på ett mål alternativt en snygg räddning. De gick väl sådär... För det första skyller jag faktiskt lite på att det var bara 50% av alla lysrör i taket som verkligen fungerade i den även annars gruvan till idrottshall. Förutsättning noll komma noll. 

Sen är ju jag Fröken Auto. Det ÄR faktiskt mitt fel att jag inte lägger ner energin där.   

Sen så byggdes inte läktarna om för min närvaro. Det kan ju anses som jättedålig service faktiskt. Om man är så centrerat tänkande som jag alltså. 


 


  

Här fick jag ju iaf med ett skott och vart bollen är! Får man va nöjd med.


 

Smått suddig, jättedålig från kriterna, men finns sin härlighet i bilden.

En vrålande, glad lagkapten som får applåder och jubel från sina medspelare när slutsignalen går.

Laganda!!!


  


Ingen rolig dag för motståndarna.

Ser ut som målvakten får tröst av domaren medans utespelaren tar sig för huvudet och undrar varför inget blev som det skulle...


Är ju nästan som i hundbranschen vettja.    


Kvällen gick åt. En unge fick en tand mindre. Karln va på fest. Mellon missades. 


Så får de bli. Jag gillar olika, det jag gillar och så kommer det för alltid bli. Undra om jag missat nåt? 


Dags att leta redan på diskhandskarna. Brrrr!! Fi fan för att stå ute nu. Men...vars är återhjälpen för allt? 

Folk har det ju så jobbigt nowdays. Synd om dem mest hela tiden. Om de får säga´t själv. 



Av csa - 1 mars 2015 01:32

Det blev sent.
Vi hörs imorgon istället!

Men...sov på saken...: "Det är roligt att vara sig själv! Prova!"

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2015 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards