Alla inlägg den 2 mars 2015

Av csa - 2 mars 2015 21:27

...och förlovade i 19. Nästa år är det dags att byta ringar (igen).   Vi är inte som alla andra vi.


 

Seee så fina rosor jag fick av kärestan idag!!!

Rosa liksom.

He knows   


Ja. Det är en herrans massa år detta.

Och varje gång denna dagen kommer...va har vi gjort av åren? Vad har vi upplevt? Va har vi gått igenom? Vad hände???

Ja.... Det har varit en massa djur i ägo. Katter, pinnar, häst, hundar, hamster... Löss och loppor har vi nog också (smått ofrivilligt förvisso) haft. 

Det har byggts 2 hus. Avverkats 3? lägenheter.

Två fina barn!! Va hände där? Jag skulle ju int ha några!!???

Resor. Upplevelser. Utbildningar. Kurser. 

Jobb. Byten av jobb. 

Men värst har nog troligen det senaste året varit. Brukade tänka när det var som svartast...klarar vi av detta...står han ut med detta som jag inte ens själv vet om jag orkar med...ja då klarar vi ALLT.

Och nu är det snart "jubileum" på min sjukskrivning också. Och karln är kvar. 


Att vi sen är så sjukt olika. Motpoler i det mesta. Är det DET som gjort åren?? 


Hur som gjort vad... Vi är Vi. Han är min bästa stöttepelare, mitt bästa tålamod och jag hans värsta mardröm.   Fast han säger faktiskt att han älskar mig. Att jag är bäst. Ofta. När ingen hör...   


Annars har väl dagen varit...hm...inte helt som jag önskat på jobbnivå.

Blev lång. Missade att jag skulle ha eftermiddagsmöte...Tydligen för lång. På nåt vis...otrevligt vis...jag/kroppen vill 125%!!!! Hjärnan orkar med 75%..som mest. Det gillar jag inte!!! JAG HAR INTE TID att gå på halvfart mera. Jag har ju redan tappat för mkt!! Ja..jag vet...envis. Men..det räcker nu!!!

Får fundera på detta.

Finns det nåt jag kan göra?? Tålamod. Usch. Har inget. 


Trevligt besök på eftermiddagen. Ny lärdom.


Scouting för Ida. K tog grabbarna på stadsvandring medans hon var där. Jag tog tjejerna på landsvägskörning. Höll på å stampa ihjäl Doris 4 ggr. Men se...hon lär sig vem som går i andra änden av snöret. Tror hennes ägare är liiiite mer tålmodig än jag på den punkten   Det tog inte många meter innan båda gick "matte-enligt"


Nu Revenge. Och Gonatt. 

Datorn luktar brännt...


Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2015 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards