Alla inlägg den 30 augusti 2017

Av csa - 30 augusti 2017 18:09

Nej. Jag var nog inte snäll idag.  

Men jag var ärlig. Och jag var rak. Och jag var väldigt mycket... Jag! Nöjdast av dem alla traskade jag ut från mitt APT. SC fick en extra rynka i pannan och våran eminenta AL...han krympte nog 3 decimeter.

Men.

Som man bäddar får man ligga. Och att totalt tappa bort sig i det han håller på med. Det betalar sig. Dyrt.


Fick iaf veta lite om min utbildning idag också. Spännande!!! Kanske är det jag ska göra framöver? Vi får se när första tillfället är nästa vecka helt enkelt.


Sambon har nu åkt iväg på jobb. Hoppas nu att han sköter sina kort rätt. Man ska vara ärlig! Det varar faktiskt längst!!!! Och det behövs fås fram en hel del. Luftslott spricker. Han är värd det jag tycker han ska göra.


Sitter just nu och bara slappar. Återhämtar mig. Varit en väldigt fullspeckad dag på jobbet. En unge är på träning och den andra har match. Hundarna ska få sin promenad bara kaffet är uppdrucket. Men jag måste vila min klena kropp också... Den sliter sönder sig. Det är inte bra.


 

Lite så jobbar Jag, SC och AL!!   

Hur ni jobbar...de vet jag. 


Snart helg!


Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Augusti 2017 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards