Direktlänk till inlägg 29 april 2015

Slut på arbetsveckan =)

Av csa - 29 april 2015 18:33

Helt lagomt med 3 arbetsdagar!! 

Nu är det helg!

Vi måste väl erkänna att det är lite kul att retas med kidsen för att vi imorgon får sovmorgon när de måste till skolan...  Fasligt lätt de glömmer alla "30" skollov de själva avverkar när vi inte är lediga. Livet är orättvist ibland.   


Det har gått riktigt bra att jobba idag. Nästan så det var lite "trist" att jag inte ska dit imorgon då jag var inne i ett riktigt bra stim på knappandet när jag loggade ut 15:57.


Imorgon får mina "adepter" klara sig på egen hand med P och Å.


På måndag är det verkligen andra visor. Kommer nog blir skapligt handikappat läge...men arbetslös kan jag inte påstå att jag blir med det jag nu ska pyssla med i ca 3 veckor.   Hästjobb. Spännande att se hur långt jag kommer komma. Vore skönt om det mesta avverkas. 


Men det är då det!

Nu är nu!


Har lite planer för morgondagen. Det kommer väl bli lite knasigt att inte barnen ska hänga på...men ibland är det kanske bra med egentid, bara vi vuxna?! Men konstigt som sagt. 


Hussen är ute med hundar. Jag är gravt avundsjuk. 

Sen blir det grillat och när alla måsten är avklarade så SJÄLVKLART kommer Homelandavsnitt plöjas. Klockan har ju liksom ledigt imorgonbitti!!! Även om man kommer vara uppe före 6 som vanligt för hundarnas skull så finns ju möjligheten att ta sitt kaffe, gröt och sen unna sig en stunds vila på det. Vardagslyx.


Shit. Måste ju deklarera idag!! Höll på att glömma!! Dags att räkna ut avdrag nudå. Jag som tänkte surfa...


 
 
SusannaMaria

SusannaMaria

29 april 2015 19:28

Så härligt! Hoppas du får en fin helg :)

http://www.oslofru.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av csa - Söndag 18 feb 22:17

Om man bara kunde få bryta benen. Vilken befrielse. Det syns. Om man bara kunde få slippa ifrån... Alla diskbråcken i nacken. Sviterna efter cancern. Gallproblem. Magmunsbråcket. Magsår och inflammationer. Tarmfickor. Rörelseproblem...

Av csa - Tisdag 16 jan 22:25


Eller vad man ska kalla det jag gjort idag?! En del av mitt nya jobb, var det iaf. Som SKA bli bra för mig. Det smakade iaf bra. Jag hade kul, bra energi, i huvudet, för att ta 2 km fyss, nöjd-känslan infann sig ikväll. Jag fick ett nytt eget kon...

Av csa - 31 december 2023 00:15


 

Av csa - 27 december 2023 23:00

"Vilken otur du har..." Är bannemej den värsta kommentaren jag fått och får. Otur har man om man snubblar och stukar lilltån. Tappar bort en strumpa eller liknande. Det jag har är nåt annat. Förbannelse mer likt.   Jag har tappat räkningen, i...

Av csa - 25 december 2023 22:45

    Den kom i år igen. Tänka sig. Fort gick det också. Bara snön ramlade ner... Men julen har varit jättebra! Förutom att H haft hög feber och varit som en trasdocka... Men har vi någonsin haft en jul när alla varit friska? Tror inte det.  ...

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9
10
11 12
13 14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26
27 28 29
30
<<< April 2015 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards