Alla inlägg den 13 januari 2018

Av csa - 13 januari 2018 23:53

Det tog ett tag att återkomma. Igen...  

Men jag har tagit all ledig datortid/bloggtid till att leta bilder som en besatt. Och varför var man så korkad förr (ok..kanske inte är den smartaste nu heller men...) att man liksom förminskade alla bilder/tog jättesmå kort, förut???

Det svaret får vi nog aldrig.


Men nu har jag bara en luddskalle kvar att skicka in.

Den som är bäst live.    Och gör sig kattskit på bild. Allra helst när jag tar kort.

Om du hörden en suck nu så var det jag...


Idag försökte jag föreviga den där lille herren. Inte ens sugen att ta några bilder på honom just där och då när jag var på vippen att strypa hunn. Men han är ju typ bara ordentligt fotad när hela ryssmössan satt kvar mellan öronen. Det var inte från igår. Tyvärr är han ju naken som sin far just nu...


 

Återigen kommer han undan med att han är söt...


Homestyling är ju liksom hans grej. Det är ingen som bett om den hjälpen. Jag menar STJÄLPEN. Innan var det ju lite trävaraor på menyn...nu har han gett sig in på textilier. Inte helt bra.

Idag slank bland annat en dragkedja ner...  

Jag vill se många fasta korvar skit i morgon. Så att säga. Som hundägare bara kan förstå. 


För att istället tänka på nåt bra och skojigt!

Förra helgen skålade vi för min nya "4-hjulsdrivna Permobil" (som den fått till tilltalsnamn) Den har nu bott här i en vecka och hittills är vi jättenöjda. Den rullar. Det uppskattas!!!


 


Idag har vi varit i Nibblehallen i omgångar.

Imorse var det dags för seriepremiär för säsongen för Idas lag. SOM hon spelade. Jag var nästan tårögd... Så småelak på rätt vis och "på:ig" som aldrig förr. Jag älskar´t!!!!


 

Vinst blev det mot Lillån/Örebro.


Sen blev det storstryk av samma förening för Herrarna här på kvällen... Usch så bra de va. Och usch så dåligt det spelades av hemmalaget... Men. men. Det kommer väl bättre dagar?!!


Just nu så ska jag bara dynga iväg det sista mailet till stackars Lina...sen måste jag sova. Imorgon är det mera innebandy i Vås för Hannah. Jag har knappt sovit alls natten som var...

Inte en lugn stund.


 



Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2018 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards