Alla inlägg den 4 mars 2019

Av csa - 4 mars 2019 17:35

 Ja. Det är inte jag som beställt skiten ute. Men nån är ju glad iaf. Ny snö att äta upp... ny tö att halka runt i. När fasen ska jag kunna börja fyssa? 


 


I lördags hade jag och sambon 25årsjubileum. Alltså 25 år?? Hur har vi stått ut ihop så länge??    What´s love got to do with it..?! Vi har då iaf kämpat på kan man säga. Mest har nog han kämpat. Det vore ju synd om vi inte skulle ta och köra vidare tillsammans. Restan hit har ju varit skoj.   

   

Rosor är röda, Violer är blå.

Jag är en bitch, för unik...att förstå sig på  men än hänger han på! 

#sjukhumor


Vi har fått en ny kompis i närflocken. En Bonnie. En pytteliten Bonnie. Och de stora vovvarna var hutlöst läskiga. Men kloklippningen är ju min så hon lär nog komma på att de inte äter sötnosar till middag.


 


För övrigt så...jag tror snart det blir kaos.

Det tänks för mycket på saker man inte vet ett skit om. Det borde skärpas, borde talas mera med eliten. Det är så fel människor på fel plats att jag skulle skämmas. Eller så ska jag söka jobb som rymdtekniker. Det borde ju, med vissas mått mätt, vara helt rimligt. 


75% nu. Andra dagen överlevd. Fan va duktig jag är!!! Det kommer bli intressant morgondag dock...


H2 hade en jobbig match i helgen. Jag orkar inte med domare längre som inte håller måttet. Stackars "grabbar"...men är man supporter så är man. Man lär kolla in "MMA med klubba" som Nettan sa, och man lär hejja även där. 


Annars så...8 månaders rottis vore nåt att bita i....  


 


-Rosa är aldrig fel!-

 

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2019 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards