Alla inlägg den 11 mars 2019

Av csa - 11 mars 2019 15:44

Då var man 43 nu då.

Känns?

Ja...va tror ni? Precis som innan. Antibiotika i omloppet, morfin stadigt, vinterhelvetet ger sig inte av. Och ljuset börjar komma åter till livet.

Perfekt med andra ord!!!



 

Mattes guldgosar. Och guldgossar.

  


Det har varit blandad kompott i helgen. Matcher för båda tjejerna. Vinster med 2-1 i bådas matcher. Hannah gjorde ett födelsedagsmål åt mig. Som jag såklart missade med nån minut pga att jag letade parkering...


   

Askersund (v) och Rönnby (h) fick alltså se sig besegrade. Varsegod!


Annars har det blivit stadiga promenader både lördag och söndag.

En länslagsuttagning för sambons gossar.

Mycket sömn. Blir så trött av medicinen...


 

En seriös, mogen herre. Och så de två andra som har andra talanger.


Tråkigt att det aldrig slutar snöa och tar och tinar upp istället.

Tråkigt att folk är så förbannat dumtänkande.


Bra är att jag har rätt tankar och framtidsplaner. Som jag självklart inte berättar om.


-...för så elak är jag...och jag älskar jag!- 

 

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2019 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards