Alla inlägg den 16 juli 2021

Av csa - 16 juli 2021 23:00

Det var en trevlig helg där i början av månaden.


Flexledigt kan vara trevligt.

Och så var det då SM i Wakeboard i Halmstad som dottern ville åka på...och när banken var full...och jag inte tänker skänka bort timmar...


 

Vilken plats!!!!

Och vilket väder vi fick. Det som skulle bli regn...


   

Inte ett stänk på hela dagen.


 

Tjusig rumsskylt på hotellet.


På natten till lördagen däremot. Då jävlar regnade det nog från alla håll det bara kunde. Inte för att det störde mig som somnade innan 21 av ren utmattning. Vaknade dock skittidigt och höll på att slå ihjäl mig av att bara kliva upp ur sängen och försöka ta mig till toaletten. Yrsel modell STOR. (Som alltid när jag åker bil långt...)


Somnade väl om så småningom när rummet och sängen slutade snurra i karusellfart...


Dagen därpå så tog vi frulle, checkade ut och åkte och kollade på lite mera wakeboard innan vi styrde bilen mot både båtåkande och oerhört söta valpar på Wildsjöns Kennel. Nalles sista trio-kull var ju inte ett dugg ont att träffa. Vilka små tuffingar!!! Och så kul att få se Chrilles syster Esther också. (Självklart mamma Wilda, valparnas mamma Bonnie och "syrran" Elsa också..men ja...ni fattar.)


 

Han den där då!!!! Jösses...


 

Tre Nalledöttrar från 2 olika kullar. Lika underbara allihop.


Tusen tack för att vi fick komma och våldsgästa Er.


Hemresevyn...


 

Vackra underbara sommar. Varför måste du vara så kort...?


Allt gott tar ju tyvärr slut...

Så jobbat och jobbat har jag gjort.


Kroppen har protesterat på sitt lilla otrevliga vis... Yr som en alika, stel och ONT på riktigt i nacken. Kommer man någonsin kunna åka långa bilturer igen?? 


 

Det är inte så kul när benet känns som det ska explodera av smärta och sväller och sväller... Dessutom så "sprängde" det så mkt att jag fick ett blåmärke i vaden huxflux. Vänsterbenet såklart. Kommer det någonsin bli bra?

Folk och deras "goda råd och quickfix"... "-Det är nog bara värmen, Stina..."

Jag säger...grymt mycket nej åt det påståendet.


 


Hannah har varit inackorderad i Motalafamiljen en tid. Ida har varit på campingtripp i Mariestad med polare.

Här byggs det på...och jobbas...


Men sen kom det äntligen den här fredagen. Dagarna har sniglat sig fram i en förbannande hetta (inomhusklimat snackar vi nu...ute...underbart!!!) En vecka har känts som en månad. 

Fick dock spendera för lång tid i bilköer...ovanligt va????? Jävla förbannade motorväg...


Men det kom en kväll och det kom en drink. Och min sovarvecka är äntligen här...


 


-...som man dukar får man dricka...-

 

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2021 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards