Alla inlägg den 28 juli 2021

Av csa - 28 juli 2021 21:17

Så. Nu har jag ÄNTLIGEN fått semester!!!   

Så himmelskt skönt att slippa ställa klockan imorgon. Kommer garanterat vakna ca 5 iaf...men bara känslan att jag kan gå upp, äta frukost och gå och sova igen om jag så vill... Gud va jag är värd vila nu!!!!!


Är så trött, slut och ont med en hel del konstiga symptom i kroppen som varken är behagliga eller något jag känner igen. Kan inte låta bli att misstänka coronasprutan som orsak för de konstiga blånaderna och udda placerade svullnader lite varstans... Men är heller inte ett dugg förvånad om det skulle bero på att jag har jobbat för mycket.


Vädret har mycket att jobba på om jag ska bli helt nöjd.

Senaste dagarna har det blivit bra mkt kallare ute och just i skrivande stund så mullrar det på håll... Typiskt!!!! Otur!!!! 

Har inget emot regn, åska eller blixtar. Men de kan få hålla sig till nätterna så varje dag kan få börja med ny luft. Dock klagar inte hundarna direkt. Så, vädret kan man inte rå för. Men jag önskar mig fler soliga, varma dagar om jag inte ska ljuga. 


Har nu "firat" in semestern med Pizza Hut och har en glass på lut... Dödade jobbmobilen. Ska släpa mig in i duschen och sen bara gosa ner mig i soffan och kolla OS resten av kvällen. Är planen. 


Imorgon får det bli lite shopping. Och gääääärna en stund i solstolen. Sen ska jag planera vad vi ska hitta på sen när vi alla är ledig tillsammans igen. Vädret får styra lite. 


- Sommar är bäst. Semester är bättre. - 

 

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2021 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards