Alla inlägg den 11 februari 2014

Av csa - 11 februari 2014 21:40

...som hänt idag.
Kommer jag skratta åt det i framtiden...en bra dag?
Kanske.

Jag hann iaf med mera.
Helt utan planering.
Lite som visst folk jag vet. Helt utan planer är totalt onödiga!!!

Som att få en STOOR krämburk upp-å-ner på badrumsgolvet...för att sen försöka fiska upp den geggiga massan från klinkergolv...för att sen lyckas tappa HELA KLUDDMASSAN igen!!!! rakt ner på badrumsmattan innan den hamnade i burken alltså.
Det låter faktiskt "schwoosh+/-splash" när sånt landar!! (För den odumma som inte vill prova själv.)

Och när nu ingen dammsugare finns så vore det ju högst onödigt med krossat glas av alla former.
Därför krossade jag sånt...i knät...i soffan...som flis-vis slank ner i en trasig söm...i fingrar och lite här och där.

Jodå.
Det är nästan så jag längtar till Fredagen den 13:e...

Går å snyter mig nu.
Det enda jag faktiskt klarat av 400 gånger under dagen utan olycka!!!

RIP

Av csa - 11 februari 2014 14:17

Jodå. Dagen kunde bli värre.

Först ljudet av nåt som jag kan likna vid popcorn under popning.
Sen brandlukt. Och svartrök.
Sen nåt annat ljud jag aldrig hört den "uttala" innan den liksom "small".

Vila i frid...min kära dammsugare. Du har varit en av mina allra bästa vänner under många år.

Jag har bara en sak att säga nu.
Jag ger upp!!!!

Av csa - 11 februari 2014 11:56

Ibland blir man lite...lack.
När det är blä. Och så blir det mera blä. Då blir det...MYCKET BLÄ.

Det liksom räckte. Innan.
Men efter lite kattbajsmums...och skomums...då blev jag trött.
Skulden bär hälsan.
Men va gör man när man känner sig nåt i stil med...

Jo. Man väntar på nästa nackskott.
För över kan det väl inte bli än? Året har ju bara börjat...

Kom bara på att jag hittat nya idoler. Bara sådär. De borde få creds för allt och mer därtill.
Ensamstående mammor/pappor.
De måste vara de tuffaste av oss alla.

Kravvla sig upp och serva dotra med lunch.
Det är väl nåt som inte kan gå fel iaf????

Eller fel å fel...jag är ju bara hemma och njuter "fritid"?! Det är väl det man gör vid VAB?

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8 9
10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23
24 25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards