Alla inlägg den 22 februari 2014

Av csa - 22 februari 2014 23:43

Tiden går. Har visst glömt bort att skriva nåt medan det hände. De är mycket nu. 


Och idag vart de inte riktigt som de borde...men...när blir det det? Får hoppas man inte behöver elda för värme mera. 


Det blev visst vinter igen. Och vad jag tycker om det vet ni redan. Igår tog det hela 45 min att ta mig till jobbet pga detta missöde. 

Idag var det slush och is!!! Fy f*n. Höll bokstavligen på att slå ihjäl oss redan på trallen.

Medan vi "roade" oss med att hacka bort ofoget så roade sig vovvarna med sitt. De hade nog roligast. 

 

 

 

 

 

Tog en "testrunda". Det var något mina knän gråter över ännu. Nog för att de är bättre än någonsin egentligen. Men tungjobbad terräng är dem övermäktiga. Fästet är ömt dessutom. Tänk om de skulle smälla igen!!!   Det kan bara inte hända. Totalt otänkbart!!! 

 

 

(varför går det inte att vrida bilden??? suck...)

 

Det värsta med promenaden var upptäckten vi gjorde på återvägen.

Jag har svinfobi. Så är det bara! Grävlingar och vildsvin ger mig gåshud. Jag har ingen lust att dela liv med dem. Att de finns...det räcker som information.

Men nu har svinen tagit sig på alltför närma terräng för att jag ska trivas.

 

 

 

 

Stoooort områdde i "min" trollskog helt uppbökat!!!!   

 

Äckligt att se detta. För snön kom i förrgår. Sen kom det massa mer igår. Och detta kan alltså bara ha hänt sen igår!!!!!!

Panik. Ståpäls. 

Jag letar nytt hem...!!

 

Sverige i Final imorgon i hockeyn. Finland tog brons idag. Norge tog alla priser man kan på skidor. Vilka tjejer!!! Stolt blandras kan man lätt va!!

Lite trist att det är slut på OS imorgon...fast kanske tur. Hoffa har visat sig va en sportnörd av hög rang. Han sitter lätt mitt i vägen. Inser inte hur stor han är lille hjärtegullet!!   Misstänker att han ff är 10 veckor på insidan. 10 är han ju snart. Men veckorna har hunnit bli månader. När nu det hände??? Tyckte de va nyss vi var och fick hem våran lilla charmboll. 

 

Hade nåt på tungan...men mitt minne är verkligen inte med mig.

Kanske är för mycket bara...troligen...

 

Bättre dagar kommer. De kallas vår! Men sol!!!!!! om jag får be. 

 

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8 9
10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23
24 25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards