Alla inlägg den 16 februari 2014

Av csa - 16 februari 2014 21:03

Det finns ju somliga som påstår att kläder krymper för att man har fukt i garderoben.

Om det ska stämma....undrar jag varför det är ökentorka i min.

Pappa (som aldrig säger nåt om folks storlekar) stannade till i ett steg idag.
"-Vart är du?? Snart kommer du in genom dörren utan att öppna den!"

Det ska jag prova imorgon.

Demon har jag nog fina förutsättningar för att bli. ^^
Fy f*n va jag ska slinka in både här o där.

Av csa - 16 februari 2014 20:48

Bra start på dagen.
Sovmorgon. Soffan. OS. Guld.
Bra!!

Efter lunchen åkte vi till mina föräldrar och åt och fikade gott. Pappa blev nog lite rörd över de fina texterna tjejerna hade skrivit på korten till honom.

Och så blev det visst lite mera OS.

Och termometern visade en mycket högre siffra på dotra än vad vi trodde...så det blir ingen skola för henne imorgon. Det hade det förvisso inte blivit iaf...men med feber försvann alla tankar på annat än VAB.

Men imorgon blir det inte jag som blir hemma dock.
Fast det kan ju få bli en otrevlig överraskning i sig...

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8 9
10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23
24 25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards