Alla inlägg den 26 januari 2015

Av csa - 26 januari 2015 20:14

Snuskigt!!

Det syns tyvärr inte hur äckligt det är på riktigt. Men det är som att åka tvålkopp! Slush!! Man far lite hit o dit. Möten spolar en helt.
Grattis.

Bygg om! NU!
Eller det kanske är dags för en "Här protesterar Västmanland"?
Varför inte? Alla bara parkerar rätt av på 1-2-området. Så kanske nån fattar?
Fast nää.
De fattar ju kattskit i den här kommun. De bestämmande åker nog inte ens vägen själva.

Saken är klar nu.
Jag vet vad jag vill bli när jag blir stor!!!
Plogare!
De verkar nämligen jobba väldigt lite. Och väldigt sällan.
Skulle passa mig utmärkt :-) Jag har ju så mycket annat, viktigare, jag vill hålla på med om dagarna.

Undra vilken linje man ska gå för att bli det??

Nåt annat "spännande" idag.
Min dotter mår inte helt bra. Illamående. Huvudvärk. Yrsel.
Hon uppmanades att ringa oss från skolan om hon mådde sämre.
Yrsel får hon jättelätt. Och visst ville hon prata lite på dagen.
När hon sen kom hem från skolan får jag veta att fröken sagt att hon inte fick ringa hem!! Och senare hade fröken även sagt åt henne att hon ville ju bara ringa hem o få skjuts...för att hon inte vill gå långa vägen hem från bussen!!!!
Alltså nu JÄVLAR!!!
Min dotter har spatserat denna halvkilometer i ett år nu i alla möjliga och omöjliga väderlekar!!! I mörker. Storm. Snö. Lervällingar. Spöregn och värsta sommarhettorna.
-Kärringjävel!!! säger jag bara.
Ska fan inte komma här å påstå nåt hon inte vet ett skit om!!!!

Har nu uppmanat dottern att om hon mår illa...håll inte emot utan spy rätt ut i lektionssalen!!!! Så ska vi se om fröken ringer.
Fast. Då kanske vi ska svara...:
-Ringer du bara för att du är lite känslig..? Hon har väl aldrig mått illa pga yrsel förut??

Man vet aldrig.
Jag är inte snäll av naturen.

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12 13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23 24 25
26 27 28
29
30 31
<<< Januari 2015 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards