Alla inlägg den 21 januari 2015

Av csa - 21 januari 2015 22:35

Antagligen inte nåt.

Om man frågar alla, alltså. 

Men...jag får. För mej!   


 

Braaa väder!


 

Fin vovve. I dagens skitväder!


Det är faktiskt roligt att "röra upp" folk med nåt sånt fjantigt som vädret.  

Att klaga på att man svettas...för vaaaarmt...klibbigt...blää...blää...osv. DET är helt okej i Landet-som-man-snart-inte-kan-bo-kvar-i. Men att klaga på vintern...Neeej å nej. Då kan man väl flytta om det inte passar???  

Alltid samma visa. Alla år.

Men eat shit! säger jag då. Jag behöver väl inte gilla vintern för att andra gör det? Ne. Just de!

Vem f*n gillar att frysa? På riktigt alltså... Ren idioti.


Nåja. Idioter finns de gott om  

Politiker t ex. Allt om invandringen...IS...vår och hjälp och ge och ge lite till.. Jävla skitprat tycker jag!

Bara man öppnar munnen i detta landet och säger som det är - invandringen har gått till överdrift i detta landet!!! - ja då är man RASIST!!!! med stora bokstäver. 

Men...alltså...jag hatar inte livet ut dem alla...jag bara anser att vi håller på och skänker bort vårat vackra land till folk som inte riktigt värdesätter "MITT LAND". SÅ tycker jag!! Vi har varit tillräckligt givmilda redan!!! Vi har hemlösa, gamla svenskar kvar i landet...varför kan inte de få förtur??? T ex. 2015 och folk som har slitit hela sitt liv i detta landet...och kanske olycligtvis hamnat lite på sen...de bor ute som sopråttor!!! Är inte DET sjukt om något?????   

Och detta nyaste...att folk åker charter in och ur landet för att kriga i sina hemland...sen komma "hem" hit igen och folk anser att de ska ha VÅRD för vad de varit med om... HALLÅ????????? Vem har problem med IQ-befrielse????

De väljer ju själva att åka. De krigar, mördar, våldtar. Det är OLAGLIGT i detta landet!!!! Varför ska de få "beröm och hjälp" för vad de gör där...HÄR???

Näää. De räcker med idiotiska påfunn i Svea Riket nu.

De va bättre förr. Ja. Jag skäms!!! 


Man fick säga Negerboll.

Och en Negerbollstårta... (enligt bild/påhittare heter denna Chokladbollstårta dock...  )


   

...ser HYSTERISKT god ut!!


Det är ju dessutom närmare ätandefasen än att behöva rulla bort sugentid!   


Hem hopp...hann inte med mer idag.  

Tiden går åt bland tvätt, plock, städ, läxor, mockande och allt annat vardagligt som tar tid från fritiden.   


 

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12 13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23 24 25
26 27 28
29
30 31
<<< Januari 2015 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards