Alla inlägg den 9 januari 2015

Av csa - 9 januari 2015 14:24

Ett inlägg kanske?   

Sitter ju upp. Har ju datorn igång redan. Förbannade Fkassan (fast de hör ju inte hit). Så då kan man ju förära webben med lite kloka ord. 


Fredag i almanackan för hårt arbetande.

Jag har också fredag. Såg jag på mobilen nyss. För exakt 12 timmar sedan så hade jag inte somnat för natten än...så exakt vilken tid och dag som är. Det är mobilen bättre än jag på att hålla koll på. 


Kul nyhet.

Två äckliga barn (jo...de är äckliga/elaka/dumma/m.m.) hade idag spytt på dotterns lektioner. Kuuul!! Får vi nåt av detta så är ju livet nästan komplett.


Fick snokmess idag igen.

Å kurs efter arbetstid. "Du kan ju jobba senare...?" NÄ. För de gör jag inte. Tänker inte. Jag har då fan inte gjort annat än byta hit och dit. För andras skull. 2015. Akta er vilket troll jag ska återuppliva.

Och detta snokande... Ge upp. Ni är skrattretande. 

Man kan absolut inte fråga om nåt själv!! Man skickar andra...man hittar på...man gör allt. Att verka vara såå ointresserad och ändå lägga ner timtals on Me!!!?? Vilken ära. Woohoo...I´m famous!!   

Begåvade djurslag.


Råkade kika på FB idag.

Det var ju...intressant.   Många tycken. Och upprepar... Det är inte värst att folk ljuger så de tror sig själva. Det är värre att de ljuger så andra tror dem. För "hålla-med:are" finns det ju väldigt gott om.

För inte tala om alla som verkar ha fått diagnoser på senaste? Jösses. Kanske psykolog på heltid man ska lägga ner energin på?? Hobbyverksamheten ger ju inga inkomster. Och inkomster är bra. Och hur man håvar in slantarna på för sätt...det är faktiskt ganska varierande. Några verkar tro man får med sig dem till andra sidan. Andra borde skynda sig ditåt. 


Och så vädret då. Så man har avhandlat allt viktigt.

Ska bli oväder hörde jag.

Kan man hoppas på lite tappade mottagningarna då?   


Nu har en kär liten vän satt griller i skallen på mig. Dags för nätsök. Dags för utökning...kanske?...



3:e

Av csa - 9 januari 2015 14:00
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12 13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23 24 25
26 27 28
29
30 31
<<< Januari 2015 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards