Alla inlägg den 22 april 2015

Av csa - 22 april 2015 22:15

Äntligen! En stenklippa föll idag. Nu är beställningen på gång!! Det jag kunde fixa själv - gjort! Så när på en liten check som inte gick att se idag men kommer göras så fort jag kan logga in. NÖJD!!!! Va bra jag är!!   (Om jag får säga´t själv...och det får jag!!   ) 


Äntligen 2!!! Foten har förpackats!

Nu har jag bara hunnit känna efter i några timmar (tyvärr känns det INTE just nu som att den hjälper häl-hålfots-problemet...men frågan är om det finns nåt att göra åt det just nu förutom det där ordet "vila" alla talar om...???) och den borde dras åt mera...men är man FLÄSKFOTAD så går det inte mera för dagen. Tappade känseln på nolltid när jag provade. Men stödet för vingligheten fixar skenorna kanon!!! Bästa Elin.  



Just nu har både jag och foten tagit kväller...  Avklätt läge.   Halvliggandes i soffan med nyheterna i bakgrunden kan jag faktiskt inte låta bli att tänka tanken att få ut och gå. Bara gååå i "Bossetakt". Jag håller på och längtar ihjäl mig efter den lilla detaljen. Säkert svårt att förstå för folk. Men för mig har det ju blivit nödvändigt i hela alltet. Och så vill jag äta ordentligt igen. Men när man inte kan göra nåt...då blir magen ledsen...och så är den onda cirkeln ett hårstrå bort. För varje liten matbit så får jag lida. Hade liksom gjort slut med det livet för 2 år sen tänkte jag. 

Men det blir som det ska snart. Det har jag bestämt. Gärna innan Carola är över-vältränad vore mer än toppen.   


Fick se nåt idag jag missat.

Trodde att kompostgaller och 100% närvaro räckte den här gången. Men nehej då!!!


     

Någon gång under en blinkning måste ett Tadaaa!!!! har lyckats ske.   

Det behövdes ju inte mer än ca 2 sek för att inse vems lilla, lilla tass som lyckats sätta sitt avtryck för framtiden.

"-HALLLÅÅÅUUU Doooooris!!!"  

You are SO busted!!


Nåja. Hon gjorde väl bara "en Bosse". Hans lilla valptassavtryck sitter ju på en annan sten i trädgården.

Haha. Unikt är det nya Svarta va?!   Lite kul att ha kvar är de ju. Charmigt bus. För evigt. 


Sen har vi även hunnit med att uppleva ännu en uppsättning av studsmattan.

Behöver jag ens nämna vart tjejerna varit hela eftermiddagen/kvällen?


 
Två jobbar och en...  


Jag höll mig faktiskt OBEHJÄLPLIG denna gången den skulle monteras ihop. Ni ser!! Jag KAN vila!!!   


Hoppas nu bara att marken håller där nere för den. Detta är ju första året området får "vara i fred". Först skuggad av eken i 50 år+...sen stammen som fixade marken till sjö i 2 år... Hade en del funderingar om området..men man kan inte hinna allt! Så nu får den vara studszon i år. Basta!! Har så mycket annat som ska göras nu och om ett tag. 

Håller som bäst på att fylla våra kalendrar med fri tid. Förbud mot uppbokningar och möten etc. För ska vi hinna med årets grej...och även andas/njuta Pärlan så måste det till med tid!!!! 

Det är ju fortfarande ingen hyffs på Inga och Inge(n). Måste ge dem sparken!!! Men de är ju inte ens närvarande så jag hinner göra det. 

Ingen ordning på tjänstefolk numera.   


Snipp, snapp så ser det väldigt trevligt ut i kalendern de närmsta 11 dagarna. ME LIKE! 


Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9
10
11 12
13 14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26
27 28 29
30
<<< April 2015 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards