Alla inlägg den 27 april 2015

Av csa - 27 april 2015 21:42

Och rätt...avlakad.
Känner mig trött, tyst, frussen, illamående, seg. Inte alls på G.

Orsaken ligger väl till stor del i fetfoten, ja.
Det är rätt svårt att tänka förbi nåt som sätter p för det mesta nu.

Känns såklart sådär. Funderar på om man ska orka bråka rätt på nåt/nån som kanske kan kolla upp helheten lite mer ingående...eller bara jobba vidare på tålamod.
Men har jag inte haft det jättelänge redan? 3 veckor är väl jättelänge?
Borde det inte vara bättre än såhär?
Många funderingar...

Våren går ju!!!!! Alla jag-vill tickar fort!!! MIN årstid är här - och jag kan inte använda den som jag vill!! Som att inte nå upp till hyllan i affären med choklad!!!! Hemskt.

Fick veta nåt inofficiellt idag. Härligt, kul å ena sidan. Sorgligt...andra.

Jobbat. Svarat, klurat, löst.
Snart Stockholm. Hoppas det blir givande.
Mitt senast "fadderjobb" är verkligen jättetrevlig! Hon börjar bli varmare i kläderna och skrattar lätt, jobbar flitigt, förstår!!! Tacksamt!!!
Imorgon kommer nästa. Kan bli en hård nöt att knäcka. Misstänker den kommer knäcka sig själv...men framtiden får utvisa. Eller härda ;-)

Haft lite ROSA tidsfördriv nu efter duschens hetta. Blev inte vackert direkt...haha... Lägger kirurgplanerna längst bak i skåpet fortsättningsvis också ;-)
Äger nog de sämsta naglarna man kan ha tror jag. Men lacket håller flisorna bättre i schack än utan.

Ska man fira Valborg på rull eller ej?

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9
10
11 12
13 14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26
27 28 29
30
<<< April 2015 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards