Alla inlägg den 12 april 2015

Av csa - 12 april 2015 22:20

"Who played the fast-button on this weekend...again???"   

Skyller på stormvindarna idag. De har inte varit nådiga...


 

När man pratar med dem så får man inget livstecken mer än andningar. Nästan så "STÖR EJ"-skyltarna kan anas mellan snarkningarna på dem alla 4. 

Utblåsta som ljus   


Det är rätt behagligt att vara matte till denna nöjda skara. 

De har jobbat hårt idag.

Varit "utslängda" för att matte fick psykbryt på tillståndet och började städa... Och när den här matten städar...då lämnar man brottsplatsen frivilligt.   

Och ute var det ju gjutjobb!

Och bodrensning!! (Jösses va cyklar den här familjen äger!!!???) 

Och storm.

Och så cykling...m.m.

Det tar på krafterna att hänga med!!!     


Allt går för sakta nu. Det är IRRITERANDE som ett myggbett i själen kan jag meddela den som undrar.

Och så är jag ju envisast av alla.

Och tålamodet försvann någongång -99. 

Bad Combo!!!   


Men imorgon är det ju äntligen måndag igen. Jobbet går iaf springande fort över tangenterna!! Helg hade man självklart haft mer av...men det går liksom inte att skruva tiden bakåt så då får man sluta tråna åt det hållet. Borde komma en ny helg om si så där 5 dagar om jag inte räknat helt fel? Om inte flexbanken ska få skynda på den lite...?... Who knows!!?? 

Jag gör ju lite som alltid. Sällan nåt förväntat. Aldrig som man "borde". That´s me.   


 

Resultatet från hårtoppningen.

Kommer tjäna nära en miljon, bara i att shamponutgifterna kraftigt reducerats i o m detta.    Och äntligen har jag bara välmående strån nu. De va ett tag sen det... Strax innan jul vill jag minnas att allt var som bra. Innan..ja...det tar vi inte här nej. 


Golfa imorgon. Hoppas den kopplingen är fjantigare än på nybilen. 

Säkert. Lagom till att leta nytt... Hahaha!!


Annars så vore det trevligt om Pärlan fick komma hem under veckan. Vill börja "piffa" och gärna dra åt skogen så fort det bara går, även om "De 3 miljoner med sakerna" då inte blir av.

Handla åt kidsen!!!! Suck...suck...

Vart f-n hittar man plattor??? Sånna där som alla byter ut för att det är inte "inne" längre? Leta, leta... 



Kom idag å tänka på... Pisskatten har gladeligen inte synts till sen sist jag "påtalade mitt missnöje". Någon som kände sig träffad på FB? Låter i såfall som jättebra för allas väl och ve!!!!   


Nu film. "Interstellar". Vad det nu är?? Sambon kör på halvljus redan innan förtexten är slut sååå... 

Kan tala om att "The American Crime" var sjuk!!!

"The List" var... Ok. Ögonen slog igen innan den var slut så ingen aning. Erkänner.

"The Stoning" var INGET för mitt psyke. Blev så många...  av den!!


Slutligen... Lyckades jag då göra ingenting den här helgen?

Svar NEJ. Utan att gå in på detaljer alls. 

Mår foten bättre? Svar NJA. Bättre i tjocklek. Lite färre färger. Mest blåsvart nu.   Fast det hade säkert varit ännu bättre om svaret innan också varit JA...



Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9
10
11 12
13 14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26
27 28 29
30
<<< April 2015 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards