Alla inlägg den 9 maj 2016

Av csa - 9 maj 2016 22:45

Värmen håller i sig så det är nästan kriminellt att behöva arbeta nu.

Men glad att man pallar med! Huvudet är inte på plats alls...bara väntar och väntar...


Barnens tjat om att få upp studsmattan...åtgärdat! De fick helt enkelt fixa upp den dårå!!!   De 8 miljoner fjädrarna fick de såklart hjälp med!! (...för de föräldrar som får hybris av bara tanken på något så oansvarligt.   )

Att samarbeta var visst bättre än att tjivas om vem som bar fram mest delar...


 

Tessis medverkan av betydelse vet jag inte riktigt men...tydligen var det väldigt intressant att vara just med i byggnationen!!?

Doris gjorde årets debuthoppning!

Och barnen hoppade sen sig alldeles trötta och svettiga.


Jag fick något som kan liknas vid energi!? Klippte gräs. Lite ogräs fixades med.

Och senare på kvällen när värsta hettan lagt sig...hade älgar i sikte.


 

På långt håll. Tack och lov!


Tessi platta till en kopparödla och till min stora besvikelse fick jag se våran "grop" totalt minerad av skärvor från lerduveskytte. Blir så jävla less. Och jag tror jag ska slå en pling och fråga någon Farbror Blå om det verkligen är tillåtet att göra sånt här...när som..och ofta som!? 

Bara för att jag kan liksom.

Bara för att det finns vilda djur här.

Bara för att det skjuts liksom inte lite när det skjuts.


Nattinatti.



Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9 10 11 12 13 14
15
16 17
18
19
20 21 22
23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2016 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards