Alla inlägg den 22 maj 2016

Av csa - 22 maj 2016 22:30

Varför inte börja dagen med lite fotboll? Det var ju länge sen...  

Ida blev sent på lördagskvällen frågad om hon ville spela ute. Och det ville hon. Blev lite förvånad...men jag tror det var lite skoj faktiskt!! Och hon gjorde det bra där på backen!!


 


Vi fick en mindre hundträff på plats också. En god blandning av dsg, berner, staffe och borderterrier. Hanar och tikar. Roliga kompisar!!!


Hemma vid lunchtid.


Vädret tog sig...och jag tog tag i tofsiga tassar.

Barnen var och shoppade fotbollsgrejjer.

Vidare rensning av trädgård föll abrupt på lustfronten också. Det blev rätt bra. Om än tomt på sina platser. Jordgubbslandet får vänta på sitt...


 


 


Det blev ju en hockeyfinal. Och hela VM:et slutade som jag förutspådde. Grattis Kanada. Ni är bäst!


För ovanlighetens skull, söndagsångest.

Mestadels för att jag verkligen har flytt tankar och tro i helgen. Vädret har varit bra. Men den vidriga vardagen...inget jag saknar. För då vet man aldrig vad som händer. Även om det är precis det jag går och väntar på.

Ja, ni fattar. Eller inte.


Huvudvärk.




Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9 10 11 12 13 14
15
16 17
18
19
20 21 22
23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2016 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards