Alla inlägg den 13 maj 2016

Av csa - 13 maj 2016 23:22

Den beryktade dagen har strax tagit slut...


 

...passerade obemärkt förbi...som vanligt...


Kanske man ska va glad för? Eller kanske verkligen inte?

Jag hade gärna tagit smällen idag!!! För varesig det varit idag eller i förrgår så kan det bannemej inte bli något annat än en dålig dag, hur som.

Vänta är mitt psykes största prövning!! Jag som har koll. Ska ha koll. För det är JAG. Ligger plötsligt i andras makt... Det är ett under att jag verkligen får något gjort om dagarna. Att jag håller masken!!? Att jag inte tappar tålamodet på...ajajojojoontochstackars... Jag är fan det starkaste människa jag känner!!!

Utan tankar och stöd från de man nästan mest kunde tänka sig skulle ge den...

"I motgångar prövas ens vänner...!" 

Det är skillnad på loppor och löss. Ohyra. 


Både jättekul och ledsamt så tog jag adjö av en arbetskamrat idag. En av de allra bästa jag haft i Arboga faktiskt. Önskar honom verkligen lycka till i framtiden. Och på nåt skruvat vis så hoppas jag aldrig vi kommer ses igen. Iaf så länge han arbetar. 


Kvällen har sett lite annorlunda ut. 

Yngsta försvann till mormor/morfar. Äldsta packat och sagt gonatt för länge sedan. Imorgon ska hon åka bort på klassresa.

Hur ska vi få helgen att gå...utan barn?????   


Har planer. Som hänger på dagen.


Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9 10 11 12 13 14
15
16 17
18
19
20 21 22
23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2016 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards