Alla inlägg under februari 2014

Av csa - 9 februari 2014 22:28

Då var ännu en helg gjord.
Och den avslutas med massor av nysningar, snorpapper och blaha.
Hannahs natthostande har nu övergått i ren "klassisk" förkylning. Det var väl lite osmart att falla för suget till spel idag... Eller smart!? Nu bröt skiten ut iaf och det blir till att kurera sig hemma nu.
Laget storspelade i sin sista match. Det verkligen märktes att det var "gamlingarna" som slog sina kloka ihop. De är grymma!
I första spelade många blivande elektriker ;-). Men där har vi ju alla varit en gång. Och slutet blev ju inte "lysrörspul" här, såå...

Både liten och jag föll i en liten hög när vi kom hem och somnade under filtar. Jag har ju sovit kattskit hela veckan. Så det satt fint med en "kvart" på eftermiddagen.

Tack för att två är pigga iaf.

Ida hade träning idag och är lika begeistrad fortfarande av sporten. Glädjer mig!! Hon har också full kontroll på att det är hennes målvaktardag om 3 veckor. Haha! Om nu tränaren skulle glömma det kan jag lova att hon kommer ha stenkoll!!
Hon har ALLTID stenkoll!!

Vovvarna åkte på kloklipp här på kvällen. 2 av 3 njuter. 1 går genom eld för att slippa. Men attans att jag är envisast i mellansverige. Hehe...

Jag tycker det är dags för mindre regn här nu. Inte undra på man får takdropp av att hela tiden bli dränkt så fort man stoppar näsan utanför dörren.
Sol gör inte ont!! Ge mig lite!!! Doris håller med. Hon kan ju i dagsläget inte ens leta efter strimmor av den varma, mysiga att njuta i/av.
Vi är rätt lika tror jag. Värme är RÄTT. Kyla kräver fett...

Av csa - 8 februari 2014 23:31

Det behövs inget filter för att se det fina här.

Bosses yngsta kidz. Holländarna. Sockersöta små pluppar!!

De får mig att klura på vart min lilla gick!? Just idag gick han i mitten.

Men lätt att se vem som är vem kan jag inte påstå det är.
Han blev rätt stor kille. Fort. Nu har jag lovat uppfödarn att sitta på han. För säkerhets skull... ;-)

För hur sjutton ska detta se ut i år??

...och kanske framför allt...vem ska hjälpa han upp på trampolinen? Hehe...

Annars.
Det går svagt utför. Och halt är det.

Och inga äpplen.

Trist.

Men QXgalan var glad och fartig. Som alltid. Nästan så man måste fundera på varför "gay's have so much more fun"?!
Eller egentligen inte. Det beror ju bara på det enkla. De är som de är. De är sig själva.
Det är lätt att hänga med då.

Imorgon kommer med stormsteg.

Av csa - 6 februari 2014 22:58

...har ofta en helt annan betydelse än vad det kan verkas som, när de lämnar någons mun.
Att äga den hetaste, nyaste Nyheten. De e coolt det.
Helt enkelt något så barnsligt som att ha något att "gotta sig i...".

Barn har en ursäkt att leka med hink och spade.

Av csa - 5 februari 2014 18:17

Det ÄR ju inte torsdag idag!!!
Varför sa ingen det redan innan jag hade vittring på helg?
Jag håller Er ansvariga för detta!!! Så de så!!
#grrr #besviken #täppt

Av csa - 3 februari 2014 22:40

Dagens bästa.
Ja...ja har gjort det igen. Skapat nåt eget. Hade inte riktigt rätt ord på tungan...så jag tog "nåt" bara.
Vaddå?? De va bråttom liksom. Hehe...Va fään...klockan 7:15...och jag ska förklara ordet hängning. På engelska.
Ordet "afterwork" har numera en heeelt ny betydelse i mitt liv. Och jag tror mottagaren i Holland skrattar fortfarande. Men jag fick medhåll om att det inte var så dumt tänkt/förklarat.
Det jag inte kan...det kan ingen bättre. ASG!

Dagens sämsta.
Behövs det?

Är för trött för att tänka rent. Behöver choklad.
Gonatt.

Av csa - 2 februari 2014 21:44

Inte så skoj när halva familjen har "nåt" med magarna.
Heller inte bra att ena dottern är förkyld.
Eller allt annat o-okej heller för den delen...

Förtränger verkligheten en stund och minns gårdagen.

Kjempeflinke gutten min!!! <3
Han var nog rätt nöjd själv med dragdebuten. Hehe...svansen har nog aldrig flaggat så högt. Kommer passa in i kampen finfint. :-P

Sprite behöver nog lite PR...

Och så var det slut på sneakpeaks för idag.
Vill ju inte avslöja nån gobit liksom. ;-)

Dagen har spenderats i ett hemskt tö-pulsande. Har faktiskt redan känningar i låren och höfter. Bra. Inte bra.

Vidare till gårdagens kalas som var idag...hm...och ilade fort därifrån.
Ja. Jag gillar inte lekland. Jag gillar inte tanken på snoriga, slemmiga ungar som skriker sönder trumhinnor och curlingföräldrar. Så! Då va de sagt. Och det är mitt tycke och val. Sån' e' jag.

Åkte och shoppades lite...och kikade på gebiter...hämtade...och nu är man här.

Trött. Och f-n ta bilen om den surat ihop imorgon. Jag har redan hittat en potensiell ersättare sååå...skärp dej!!!

Av csa - 2 februari 2014 19:09

Det är exakt så vi ska tänka gott folk!!

Och till och från varje dag...

Och det var allt från dagens: "Stina ger kloka råd alla kan följa!"

Av csa - 2 februari 2014 10:44

Vilka är de/ni?
Läste nyss en kompis blogg. Hon fick inte ihop sina besökare heller.
Jag "marknadsför" inte min på nåt vis. Har den inte länkad via hemsidan...kopplad eller delad till FB...eller hojtad åt nåt håll.
För så vill jag ha det.

Och ändå hittar tydligen "ett par stycken" hit. Hehe...
Kan det verkligen finnas nåt spännande här..? Det måste ni berätta om ni hittar!! ;-)

Unikt...I must say.

Lets hit the forrest.

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8 9
10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23
24 25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards