Alla inlägg den 14 december 2016

Av csa - 14 december 2016 21:36

Med tanke på vad jag TÄNKT idag...men "snällt" inte sagt rakt ut...vilket jag HATAR!!!! så passar denna bilden in för hur jag känner för morgondagen.


 



Jag avskyr, får allergi av och vantrivs så in i helvete av att...hålla tyst. Sanningar. Det folk förtjänar att höra!!!

Hur och varför måste jag????????? Hur fan kan man va så...grrrrr!!!!! #censur

Jag behöver nytt.


Eller rättare sagt. Behöver jobba hemifrån. Där jag bara har en person att deala med. Högst två. Hon den ena är förbannat bra!!! Bättre än de flesta jag känner.


Alltså...jag orkar inte. Så. 2017. Välkommen nytt jobb!!!!


Så, för att något skulle kännas hemtrevligt...så skapade jag lite "stina-gör-som-hon-har-lust-och-gärna-trampar-på-nå-ömt" och hittade på min dator idag. Och den fick flytta. Nu står den irriterande hos mina andra skärmar...hehehe!!!! Å det tog ju fyr. Ganska omgående. Och SOM jag älskade stämningen. Stelnade smajl...bra dag!!

Handen på hjärtat så fick jag inte mycket gjort idag inte. Så jag har gjort ett rejät RALSlyft.


Med tanke på att nån fick brått att sitta still när chefen tog sig en paus i omnejden...och jag djävlades som alltid. Det blir så bra då!!! Trivs.

Och imorgon är en ny dag.

Kan x eller x eller och x ta och göra nåt rätt då kanske??? Eller ska man känna efter så där så man dör en sväng..?

Jag är ju trots allt inte helt frisk... #host,host


Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2016 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards