Alla inlägg den 3 december 2011

Av csa - 3 december 2011 21:21

Jag.

Och tyvärr har inte tjatet nått nivån att jag har vunnit heller. Men timmarna går och sambon mår inte bättre. Hur svårt ska det vara att gå med på att bli skjutsad till doktorn??

Okej...jag är nog inte rätt människa, egentligen, till att kunna kräva medgörlighet i sånt kanske. Men. Jag har ju alltid rätt så...


Natten är ännu ung.


Ingenting gick enligt planerna idag. Neej...ingenting tyvärr.


Men brorsan och ungarna kom hit en sväng och så åkte vi ihop och handlade på Maxi och åt Donkan. Många ungar, många viljor samtidigt. Men "skäller" man bara på varandras barn så säger de inte emot.   

Det blev dock en sak av godo, på Intersport. Äntligen hittade jag en ny vinterjacka åt Ida. Man får vara glad åt det lilla.


I brist på annat... Bilder.


    
Dessa köpte jag till mig själv.

Den gråa är på nu. Vacker!


  
Även denna köpt på ICA Maxi. (inte idag) 

Udda, rätt coolt.


    


  
Dante väntar på något gott...


     


 
Min Åsby-tomte har gömt sig uppe på kökshyllan.
Kanske tutar han vin när ingen ser på?   


 
Har inte Ni en egen servitris hemma? Det har vi.  


Dags att få barnen i säng och plocka bort popcornskålen från bordet. En tidig kväll kan inte vara av ondo. Även fast det är lördag kan man ju vara trött. Och jag är inte så säker på att den blir sömnrik. Kanske får köra lite sjuktransport - hoppas jag...



Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14 15 16 17 18
19
20 21
22
23
24
25
26 27 28
29
30 31
<<< December 2011 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards