Alla inlägg den 13 december 2011

Av csa - 13 december 2011 20:25

Det händer snabba beslut ibland.

Ibland, eller rättare sagt för länge sen, har jag fått NOG av den där SEXfånen min. 

Jo, fast jag skrattar så är det sant. Tyvärr! Han var inte billig att skaffa in. Men va gör man när han bara krånglar???

Jopp. Ut med han bara!!


Aha...nån undrar...   SEXfånen är alltså min Sony Ericson Xperia-"fånen".
Var inte det glasklart???


Hur som. En ny kamrat är på ingång vilken dag som hörde jag talas om.

Är ju rätt (läs väldigt) kass på vilken mobil som är si och så å jättebra. Men en I(diot)fåne ska jag INTE ha. För dyr för mitt tycke, efter att har lyssnat på så mkt klagomål om den. De nyaste har ju flera inte ens möjligheten att kunna RINGA med. Hihi...va ska man då med mobilen till??   

Nepp. Den HÄR bli ju jättefin för lilla Mej.


 


Bara Han är trevligare än "Sexfånen" så är jag jättenöjd. Hela 100% bättre då. Det är ju roligt att kunna surfa runt liksom. Med den jag har idag kommer jag t ex inte in här!?? I min egen blogg!!! Då är det skandal enligt mig. Typ nekad sin egen åtkomst. Skumt där...skum känsla...


Ja se så det kan gå...när jag egentligen bara fick sambon å ringa för att ifrågasätta surfkrånglet. Han är lite lurig den där S...SAMBOfånen jag har.   


 

Lusselelle på Er. 11 nätter kvar till jul...


  

Av csa - 13 december 2011 16:34
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av csa - 13 december 2011 01:06

It must have been something too good to be true.   


Other...coming-up´s today. I know why a hand only have 5 fingers. Not so hard to count to five.

It´s never more than 5 "things" to count on...so that´s why!


I´m so clever.

I should go to the sleepingland. Not so funny.


Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14 15 16 17 18
19
20 21
22
23
24
25
26 27 28
29
30 31
<<< December 2011 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards