Alla inlägg den 10 december 2011

Av csa - 10 december 2011 15:19

  • Lördag: -Börjar känna mig lite hängig...?!...
  • Söndag: *Tar tempen....39,6...gonatt*
  • Måndag: *Inget minne av den dagen, nej...*
  • Tisdag: *Minnet fortfarande kompensationsledigt...*
  • Onsdag: -Lever jag?!
            *Kollar tempen...*
            -Nej!
            *Gonatt* Flyttar ihop med mina solbrillor.
  • Torsdag: *Host, host...febern ff runt 39-40...host, host...yrsel...*
  • Fredag: -Åker nog till läkaren för yrseln...huvudontet...hostan... 
            Solbrillorna fortfarande mina bästa vänner.

Diagnos: Akut sinuit och bronkit. Sjukskrivning...

Med mera. Dålig partystämning.

  • Lördag:....

Ja det är idag det.


Håller mig runt 38 grader varm runt om, äter mina svindyra piller, drickvarianter, kortisonsprayer och vad fasen de nu allt är till för?! Duckar för yrseln, håller ett finger i örat för att dämpa örvärken, trycker över näsbenet för att bihålsinflammationen ska vara så snäll så möjligt. Hostar, hostar, hostar, ont i bröstet...liksom "för lite plats" där inne, känns det som.
Har motvilligt lagt ifrån mig solglasögonen. Det går. I mörka rum.


Roligare kan man ha.

Det är tur det finns sånna där vintersportare på tv:n som kan liva upp. Curlingkillarna från Norge är mina favoriter. Har någon sett deras brallor? De är ju som gjorda för att ta guld i. Och så blev det väl också?!


Och...jag är djupt besviken... En ynka vecka la jag mig ner och blev sjuk på heltid. Vad händer?

Jo! Den jävla snön passar på att dyka upp!!! Den har tydligen vräkt ner åt alla håll? Överallt?

Alltså. Vädret...EN ENDASTE VECKA utan Mitt fasta handslag och *tjoff* ballar ur spår. Lite pinsamt va?!...


Det funkar inte utan mig. Inte ens vädret har stabilitet without Me.   


Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14 15 16 17 18
19
20 21
22
23
24
25
26 27 28
29
30 31
<<< December 2011 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards