Alla inlägg den 9 oktober 2012

Av csa - 9 oktober 2012 21:01

Tjohopp va jag tog ett glädjeskutt upp ur sängen imorse vid 5:30.   Jobbedags!! Nåja...de gick väl inte i blixtens hastighet att trassla sig ur täckets värme...men inte så bedrövligt kämpigt som jag trodde det skulle bli, faktiskt. Det är värre nu...zzzlepy bigtime.

Men dagen gick, och en och annan gliring om att man är hemskt "smutsig" kom väl...hehe... Blekfisar är de allihopa!!   

Jag har faktiskt legat i blöt under veckan som gick!! Håll till godo för bildbeviset, för så värst många bilder ställer jag inte frivilligt upp på...


@ Nissi Beach


 

Prinsessbad   


Ska ta tag i kamerans bilder under morgondagen tänkte jag. Har iaf nåt rolig "smygkort" jag tog på Landa-stranden på en MYCKET tålmodig farbror...    Den bilden kommer i ett senare inlägg. Och jodå, jag vet att man inte får fota och lägga ut bilder på icke godkända...men det syns inte vem han är och jag tror även han själv skulle skratta gott över den bilden.


Roligt infomöte idag. Nästan alla "våra" jobbarkompisar får stanna kvar i ytterligare ett halvår. YES! Vi hade inte klarat oss utan dem om de försvunnit rakt av vid årsskiftet. Hade blivit både sorgligt, för att man gillar så många av dem och för inte tala om hur slitsamt det hade blivit utan dem...    Detta känns skönt!!

Julbordet också spikat. Inte för att jag gillar tanken på vintern...men GOTT!!   


Kvällen har spenderats på Hannahs träning. Gosegumman var nog inte riktigt på g idag. Säkert tröttare än hon ville medge när jag frågade om hon ville åka eller vila. Hon ville träffa Carola, fick jag bara till svar. Hihi... Vem vill inte det!?   


Men sötaste spelaren är hon iaf, tycker en partisk mamma.   

 


Nu har jag lite tv-tid att ta igen. Revengeavsnittet från förra veckan bl a. Inte missa-stämplat!!!

Men...hade man istället varit kvar Cypern nu...ja då hade det nog varit läge för en eller flera sånna här! Varierande färger fanns de i också minsann.   


 




Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22 23
24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards