Alla inlägg den 13 oktober 2012

Av csa - 13 oktober 2012 08:37

Den inre klockan är tydligen inställd på Cyperntid ff, för hepps kl 7 vaknade jag.

Cypern...saknar värmen...solen...ledigheten!!



                   


Det ÄR tillåtet att drömma sig tillbaka va?!   
(Å herreguuud   va jag nu lagt ut bilder på Mig själv sista tiden. Och dessutom i minimalt med kläder!!
Vägrar betala för ev. men, som kräver psykisk hjälp, pga dem, bara så ni vet!! Don´t try to sue Me!!)
Nu blir det inga fler bilder på mig före pensionen, så nu kan ni andas ut.   


Men nu är vi här. I lilla Sveariket som hösten har greppat tag om med de stora nävarna. Då får man gilla det läget.

Insåg nyss när jag var ute att det är dags att sätta viloläge på hängmattan som ff är ute. Nog hoppas jag på många fina höstdagar i flera månader till, men så stort hopp om att klimatet kommer inbjuda till att ligga ute i den och filofisera, näe.

Vet ni? Om 2 månader vänder det igen!!   Bara ynka-pynka 2 månader!!!   


Nu ska jag kika om prinsessorna har vaknat. Frukost i en timme minst är dagens kortsiktliga plan.


Let this day be the best.


Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22 23
24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards