Alla inlägg den 19 oktober 2012

Av csa - 19 oktober 2012 18:46

Måendet är inte som jag skulle önska inför en helg.

Men eftersom jag är så oerhört duktig, så släpade jag mig till jobbet och stannade i 7 timmar. Hade ju redan 4+...så denna vecka blev ju mer än fullgjord iaf!   

Tänk om alla hade arbetstagare som mig liksom.  


Slutade dagen med SR med J. Vi hittade (tyvärr) en hel del som inte var till vår belåtenhet... Men. "Tur" det finns, annars vore jag ju arbetslös.   


Men nu är det helg och jag önskar mig frid hela dagarna 2 + de timmar som är kvar av idag. Kan man få det??? Eller måste man ansöka om tillstånd någonstans?? Isf har jag missat nåt.  

Tänker faktiskt vara så jävla otrevlig jag bara kan om någon kommer hit. De kommer få vända i hallen. Helt om marsch. Adjö.

Kan inte folk ringa och kolla läget längre...? Jag gör alltid det. Det är respekt i min värld. Jag har tröttnat. Alltför många helger har gått åt. Ja...jag pratar för mig själv här och nu. Men. När jag är LEDIG vill jag göra det jag vill göra. Vill jag inte göra nåt alls. Jamen då gör jag det. Orka klä på sig om man behöver en pyjamasdag. "Åh guuuud så osocialt!!" tänker nog en hel tyst skara. Den skaran tänker rätt ofta åt andra...  Skiter jag blankt i, förstås. 

När en arbetsvecka gått är jag UTARBETAD, vilket flertalet inte verkar anamma/förstå. Eller så går de på nåt.   Stackars deras AG.

Nu när jag dessutom inte mår bra tänker jag inte ha nåt trivselmöte... Jag har en sjukdom som sinkar mitt imunförsvar. För den som inte vet det - Vet det nu. Jag har blivit tvungen att accepterat det. Lägg inte ner mer energi på att spekulera där. Svaret skrevs nyss.


Med facit på söndag.


Bitter? Näe. Ärlig.


Dock tror jag att jag ska gå en runda på Ikea den här helgen hur sjuk jag än är. Jag ska dessutom hämta upp den där tröjan jag "glömde" förra lördagen.

Bad och trimning av vovven ska ske.

Äta gott ska ske.

Sova...ska absolut ske.   


Logout. Kram.


 



Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22 23
24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards