Alla inlägg den 4 februari 2013

Av csa - 4 februari 2013 20:15

Det lutar mot att Ida får stanna hemma imorgon.

Hon va pigg imorse men usch så illa hon lät vid hemkomsten. Hes...hostig...nyser och snorar sig...blanka ögon... 

Ja, varför skulle hon klara sig när hela j*la kommun är sjukt??? SÅN tur har man ju inte. Murphy...I feel you...!!!   

Hon envisas. Men grinar illa vid varje hostning. 37,7. Erkände motvilligt att det gör ont i bröstet...men hon vill ju träffa Iza!!!

Suck...

Visst är det bra att man inte "föder upp" simulanter...men är hon inte bättre än såhär imorgonbitti så sätter jag fasen stopp!


Annars en bra dag på jobbet. Nytt jobb. Sånt är ju spännande. Fattade. Gjorde nog inte många fel - Hoppas jag!!!   Ont i rövva får man dock av att sitta still... (ksk tur man fick ofrivilliga avbrott...  ...) 

Men imorgon har jag finfina planer för åtgärd/uppmjukning av den delen - innebandy    !! Träningsvärken har ju äntligen lämnat mig...sen förr...  ...förra veckan.   Well trained - O´Yes I am!!


Så alla tummar hållna för Ida inatt!!!


Gjort nåt jättebra idag också!! För min egen skull.

Fick nog igår när tårarna sprutade av svedan (sår sååå dumt placerade...som inte vill läka)...så nästa veckan blir det en tripp till VC!! 6 månaders ajaj tror jag tyvärr jag samlat ihop. Idiot. På riktigt. Har insett att jag inte kan fixa detta själv trots många försök. Det tar lite tid för mig att inse sånt...host, host...  

Men snart ska det väl fixas dårå! Ska blir skönt!!


Åh...hör "Familjen Panikattack" här i bakgrunden. Hur f*n kan man skaffa ett helt fotbollslag själv?? Det gör ju liksom inget att grannarna också får hjälpa till att befolka världen liksom... Men det får väl stå för mig. Yngla på ni andra! Ja ä nöööjd!!  



Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7
8
9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27 28
<<< Februari 2013 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards