Alla inlägg den 7 februari 2013

Av csa - 7 februari 2013 15:53

Vaken sen kl 3 inatt...knöande dotter som bokstavligen kröp in under tröjan på mig...varm som en kamin va hon och pratade/yrade också en hel del, vilket gjorde det omöjligt för mig att somna.

Har nu iaf haft flera små sovpauser under dagen så just nu känner jag mig iaf vaken!!


Om Hannah va kass igårkväll så är det ingenting mot vad hon är nu.   Som bäst har hon varit "nere" på 38,8 i feber. Då läste vi Köttgänget och åt lite.

Som sämst har hon haft 39,5. Då sov hon.

Just nu har hon återigen somnat vilket ju är bra! Hon är JÄTTEDUKTIG på att dricka vatten vilket imponerar på mig. Jag är ju själv urusel på sånt även när jag är frisk.


Så vad mer kan man berätta idag då? Snön har vräkt ner ute insåg jag när jag släppte ut Bo en stund.

Han lyrisk. Ska få ut och busa järnet sen när sambon kommer hem så man slipper lämna lillan i det här tillståndet.

Jag tycker synd om de som måste köra bil.

Läste dock igår nåt ganska urdumt uttalande om att folk klagade på att det snöar. Någon påstod att det är väl inget att "tjata om" att det snöar den 6.e februari - det är ju vinter.

Jo...men använd "njuren" mänska...det har varit "vinter" sen i oktober DA!! Normala människor tycker att det räcker när vi har 6 månader vinter (som bäst) om året och är inne på den 5.e liksom.

Använd insidan (som våran gamla Norgemugg beskrev)...couldn´t hurt anyone!??!   


Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7
8
9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27 28
<<< Februari 2013 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards