Alla inlägg den 10 april 2014

Av csa - 10 april 2014 21:04

Skönt att ingen tog "chefsorden" på orden och drog det till det personliga planet.
Jag har en hel del chefer på vänlistan.
De vet bättre än att ta åt sig.
De är ju mina vänner!! Jag har inga puckon i bekantskapet.
De räcker väl med att De har en vän med tomtar på loftet liksom...

Ibland behövs det lite för STORT resultat.
Det kom vi fram till på vårat "årsmöte" på "TKlubben" idag.
Ett år sedan jag gjorde slut med Coca Colan.
Ett år av ÄTANDE! Jag kan nu äta VAD JAG VILL!!!! Inte äta det jag kan. Stor skillnad!!!!!!
Ett år sedan mitt liv bestod av att spy och krampa redan innan frullen hade landat...
Ett nytt liv - På ett år.
Iofs väldigt mystiskt liv just nu....men om jag bortser från läget såsett så...

Ett bra slut på denna dagen!!!

Glädjs jag åt en dräktig tik hos en kär vän.
Och avslutar dagen med Blacklist och...jag tror jag behöver nåt gott till det! Jo det gör jag!!!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19
20
21 22
23
24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards