Alla inlägg den 14 april 2014

Av csa - 14 april 2014 23:20

Är så lycklig över vovvarnas prestationer idag!!
Det "enda" som just nu är det enda roliga jag kan andas mig lugnt igenom är just tiden som hundarna ger mig.
Då kan jag både skratta och känna glädje. Som förr...liksom...

När ja kom hem satt vi o fikade en stund och fundera på vad vi skulle göra med idag.
Barnlöshet ger ju lite spelutrymme.
Och andas behövde jag verkligen.

Spåra för sjutton. Det var ju jättelänge sedan!

Och ju trassligare vägar man kan ta...ju roligare än det ju om de lyckas knäcka nötterna.

Man går inte runt något. Man går rakt igenom. :-)

Doris först ut. Svåraste stället.
Som en vessla!! Missa nån "apport" i farten men hitta slutet! Duktig tjej!!!

Hoffa. Har ju bara haft nån övergång och minisök typ, i sin karriär.
Han var imponerande duktig!!! Rask fart. Dammsugare! Sket i att det pågick nåt slags crosslopp rakt framför spåret. Med synintryck om han bara lyft skallen. Men den var klistrad i marken. Läckert!!! Lite Dantetakter faktiskt...om jag ska hitta liknelse. Och det vill säga DUKTIG på riktigt!

"-Häääng med husse! Här går det uppför!!!"

Och slutet drog!!!

Slutet funnet. Jackpot i godis och beröm!!

Bosse. Det absolut trassligaste av spåren. Men han höll intresset!!!! Han jobba lägre än någonsin. Han fatta ju!!!

Hehe...krypstil in action... #elakspårläggare

Mobilens batteri var nära döden så korten blev ju suddigare än värst. Sen frös hela alltihopa innan de va klart.
Men jag blir så glad över facit idag!!! så va gör det om det finns bilder eller ej..?!

Nu sova. Gärna gott!!!

Av csa - 14 april 2014 00:01

För att inte tänka på det som inte varit så bra idag...

Bosses kopia till son följer pappas tasspår.
HURRA för den nybakade championen
SE UCH Ekespångs Winter Foppa!!
Grattis Lena som äger guldklimpen och Susanne som fött upp honom.

De små. Eller små å små...hehe....Behrensbarnen El Diablo One o Elite One fixade BIR o BIM ihop.

VILKEN UTSTÄLLNINGSDAG!!! <3

Det var nog det jag vill minnas från idag.

Och om nån dag. När ångesten lagt sig. Jag äger ett par jättefina rosa byxor. Äntligen!

Gonatt!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19
20
21 22
23
24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards