Alla inlägg den 26 april 2014

Av csa - 26 april 2014 22:57

Har bara några få ord...
GLAD!!!! DEN PASSA!!! MEDGÅNG! TUR!??

Blocket är på min "gilla"-lista just nu.
För ett tag sedan hitta vi en sjukt billig markis till salu. Nyingar som vi är fick vi många tips och råd om man ska ha en...tänk på det och det...
Osv osv
Så idag var då ägaren på plats och vi skulle få hämta upp och prova markisen innan...osv osv.
Och där sitter den nu!! :-D
Nog för att vi har ett fint förtält till vagnen redan. Men detta är ju smidigare.
Så nu är jag glad!!!

När drar vi ut?? ;-)

Ja just ja. Husse å hunn va på utställning idag också.
Rocklunda. Stället Bosse blivit 2 bh på 2/3 ggr (förutom jkl...då han blev 1:2 Hp...) skulle idag bli 3/4 gången...2 bh.
Ja...det kunde vi ju tippat på förhand. ;-)
Husse lite suckande över att de knappt gick att börja springa innan de va dags att lunka...
Personligen. Couldn't give more damn 'bout it.
Men de är ju jag då.
Kritiken va väl...bra!?

(På sne...orkar inte redigera...)

Men snyggast är han ju. Även hemma. <3

Och i gruppen deltog han och de slutade bis4!? Kul för uppfödarna!!! Grattis!!

Nu är jag trött.

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19
20
21 22
23
24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards