Alla inlägg den 13 juni 2014

Av csa - 13 juni 2014 23:40

Då har mina små gått ut 1an och 3an då.

  

Ja, det känns något skumt. De gick på dagis...igår. Typ. Nyss iaf. 


Kunde ju inte närvara pga arbete...men mormor och morfar stod upp och inbringade våran skolavslutningstraditon i mitt ställe. Fika på Håkans Döttrar. 

De va så fina i sina kläder. Tänk om jag haft en kamera att föreviga med...


Jag kom hem. 

Efter en mycket bra arbetsdag. I wonder why?   Kan det berott på att jag blir mer å mer inne i det jag gör? Eller att ett samtal förtäljde att nån gjort fel och jag var den bästa att ringa för att få rätt på felet, enl herr M på FmC? Hehe... Han blev iaf besviken på att jag inte jobbar "kvar" längre. Å kunden har väl alltid rätt(ast) va?   

Hann en hel del. Annat. Starting to get it real good.


Eller helt enkelt pga umgänget?


Fick höra lite rals också. Och många tomma ord. Och många som fått rätt höga siffror mot vad de förtjänar. Helt ärligt. Hur kan man få ökt när man inte lär sig nåt? Eller helt enkelt vägrar lära sig nåt och bara gör som man alltid gjort? Då gör man väl inget extra för att få merbetalt, eller?? Plättlätt att sätta löner tycker jag. Lärdom ger money. Simple in the real life. Den civila världen. Där skulle många behövt ha jobbat (så de hade fått ha ett riktigt jobb)...som chefen sagt mången gång.   Så sant! 


Gräsklippningsattack.

Rätt nöjd senare när regnet stod som spön i backen.


Hann med en skogssväng. Koncentrationsträning. Svåra grejjer...ojoj... Tessi hade frispel. Hoffa ska vi inte prata om vad han hade. 

Avslutade med genomkamning av dem alla. Länge. De blev en del päls i den kammen kan man säga. 


Middag från Subban. Länge sen men så gott! Nu är det bara O´learys kvar.   Sommarlovet har bara börjat. Och knappt det. 


Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards