Alla inlägg den 16 juni 2014

Av csa - 16 juni 2014 23:37

Skulle just lägga upp 30 bilder...men insåg precis vad klockan var.

Så det får väl bara bli en bild då.

En sån fridfull...lugn...lantlig...bild ni vet.

Från ett hem där det inte händer något alls.

Det leks inte. Alla bara sover och har trist. 

Älle...  


 
"Ska du bara ligga där Bosse??"   


 
"Meeen hörru!! Upp å hoppa!!!"


Hjälp för sjusovare!  


 
"Vi tar han, Tessi!!! Kom igen!!!"


 
Snorisar...från alla håll!!!

  


 

Smiiiile!!!


Det verkligen märks va Bosse älskar sitt liv med kompisar    Annars skulle han nog aldrig tolerera att bli behandlad med tjuvnyp och retstickor allt som oftast.

Nej. Han ler och svansen går!!! Han trivs!! Och då trivs matten också.


 
  


Av csa - 16 juni 2014 16:21

Vad skulle din gå till?

Min...

Nytt hus på ett alldeles underbart ställe. Inte nödvändigtvis i Sverige. Eller kanske inte alls i Sverige...med tanke på att jag vill ha det klimatet vi har just nu - året runt!!


Och idag...så känner jag exakt såhär!


 


Inget konstigt alls med det om någon bodde i mina skor.


Imorgon skulle jag vilja gå på fritids. De ska spendera dagen på Skantzö. Skulle passa mig utmärkt faktiskt. 


Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards