Alla inlägg den 1 juni 2014

Av csa - 1 juni 2014 23:52

Vilken underbar dag!

Sol. Värme. Bränna.

Sängen klar!

2 hundar badade och trimmade. 

Cykelturer. Massa bus!! 

God mat.

Väskan hämtad.

Mobilen gått varm.

Nej. Jag har delat alla sysslorna med bl a delägaren i kenneln, så sååå effektiva dagar har jag inte.

Hur hade jag annars hunnit sola och bränt mig? För inte tala om hur jag skulle ha hunnit sova på det!!? 
Herregud. Betjänten ska väl ha nåt att göra också?! 


Nej...vi var ju inte på Specialen idag. Då kan man inte placera sig. Och ännu mindre vinna! HAHA! Folk är gulliga tycker jag. Men det ska ju saluteras att NÅGON kan fråga rätt ut det som de undrar.  


Framtiden planeras.

Och jodå...en hel del to-do har hittats. Blir skitabra!!

Och i väntans tider går vi visst också. Oooops...


Dags att plocka ut de där linserna jag har haft stor möda med idag.    Sett så förbaskat BRA hela dagen...trots att jag inte kunde hitta brillorna.

Jaja... Det var ju bara synd det inte var så att synen verkligen HADE återkommit. Det brukar ju göra det på gamla...  


Har tisdag och torsdag att se fram emot denna veckan.

Det ena bra och det andra skoj.


Just ja. Hemsidan har dött. Orkar inte ens tänka fix just nu.


Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards