Alla inlägg den 21 juni 2014

Av csa - 21 juni 2014 21:41

Men vik hädan kyla!!!
Jag fryser!!
Väldigt härligt då solen varit framme dock. Så jag klagar inte. Jag bara påtalar ett missnöje ;-)

Dagen har bestått av...varierande aktiviteter. Mest lek!
Jag o kidsen +Hoffa har lekt kurragömma. Ja hitta bästa stället! Men Hoffa tjallade...skiiithund :-P
Nejdå. Han är ju bara sååå glad i att vara med på allt som är skoj. Lillemann. Sååå go <3

De där två. Hulliganer!!!
Undra hur de ska kunna sköta sig nästa helg, bland folk?! ;-)

Det nya projektet tar sig! Fast grävandet har påbörjats på lite fel ställe... Tessi. Hon som ser så lugn och oskyldig ut <3

Gosig och trött. Träffat nya bernerkompisar idag. De var ju sååå roliga!!
Och deras matte fick man sitta i knät på och gosa.

Morgonens uppvaknande...med en harpalt i munnrn på Hoffa (som dock katten släpat hem!!!) är nästan glömd.
Bespar bild på den. Fattar bara inte vem som hade käkat bort huvudet på den???
Vill inte veta heller.
#glömbort #intemåillaigentack

Under min paltkoma igår...

...lyckades jag iaf hålla mig vaken under hela The Wolf on Wall Street.
Bra film!!!!

Nu får det bli nåt annat kul fram tills ögonen slår igen...
Film alltså!!!! #vetnogvadCarolatänkerpånärjagskriverså #snuskgumma #älskadevän

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards