Alla inlägg den 19 juni 2014

Av csa - 19 juni 2014 23:17

Gjorde ett suveränt jobb idag! Om ja får sägat själv.

Avklara en del...

Shoppa på City Gross med god aptit. Bara själva betalningsdelen som vart humörprövande. En viss "hon" som höll på att få sig en avhyvling för hon tog upp 10 minuter av mitt liv iom att en mobil hade växt fast i skallen på henne o föregick både hennes betalnings- och packarbete. Bet mig hårt i kinden!!

Boan på s-hället. Hitta smått o gott! Skål!
Hann knysta om en ny hastighetsgräns vid Sandvik...så blev det blåljusjakt framför näsan.
Dyr blyfot för den volvoraggaren.
Nästan så man fick lust att åka hem o koppla på vagnen när man såg hur det bara kryllade av campare vid Skantzö. Men vi är ju snart på rull själva. Så vi håller oss denna helgen.

Kom hem, åt gott samt inledde ledigheten på bästa vis.

Rio. Älskar den!!

Avlöste sen filmen med det bästa veckan kan ge.
Revenge (o Cider).

Nu lagomt nöjd, trött och glad.

Hela 3 dagars ledigt med mina bästa.
Hoppas på funnen kedja och lite grävning... Hälsoresa om nåt!!!

Av csa - 19 juni 2014 00:27

Ok. De gick inte så bra å somna...
Men nu har ja klurat...ändrat...tänkt...skissat av mig...och faktiskt jäspat.
Nytt försök. Drömma...mmm...

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards