Alla inlägg den 3 augusti 2014

Av csa - 3 augusti 2014 23:45

Jomen visst! Ibland är det tur folk frågar...för annars hade jag nog missat detta alldeles.   

Hur kan man ha så kass koll???


Grattis våran underbara, lilla, gosiga, busiga, pussiga, glaaaada goding!!! Med sjuka rörelser, vinklar å vrår. 


 

Fast på denna bilden så var hon ju bara 3 veckor förstås...

Känns som igår.


Kärlek på 4 tassar. 


 


 


 


 


Och jag hitta en lite äldre bild på henne mitt i bus iofs...men...

De är så sjukt roligt att just nu inte skriva...    

...och på det - Friröntgad å klar. 

 

- busig å underbart lycklig -


Känns som igår hon va på rymmen på campingen å blaska ner nån kaffesörplare/skrämde slag på en tuff motorcykelknutte...eller hände de verkligen??
Näe. De finns inga bevis för det! 


Som i ett vingslag så hade visst klockan passerat idag och blivit imorgon. Eller idag?

Skit samma.

De borde komma lite regn nu. Elden behöver släckas!!!


Och eftersom gårdagens hundmatshopping hade det otroligt bra priset GRATIS så kanske man ska ta å göra om samma shoppingtur imorgon? Fodret är ju dessutom dyrare än de vi brukar ha så... #kostarattliggapåtopp 



Av csa - 3 augusti 2014 09:39

Sverige å Svenskarna.

Gruppfolket nummer 1. Annars kan man ju bli stående ensam med ett tycke!!!! #stoppapressarna #hjälp 

Herregud.  

Värst av dem alla är den lilla gruppen utan identiet av sina egna fötter på jorden. 

Le åt de rätta och så väcks hoppet!!! Det är bara det...de "rätta" skiter högaktningsfullt i vad. Det enda de är glada för är att någon eventuellt gör lite bra reklam för dem. Gratis som är så dyrt!!!   


Just ja. Synd jag inte bloggade igår morse när jag vaknade. Och ännu mer synd att det inte går att tippa på "hundsporten" utställning. Jag hade nämligen redan satt Jönköping dag2 innan det började.

Gör det mig till kunnig eller helt enkelt bara synsk? Definitivt inte gruppad iaf. Och jag sa absolut inte att det var i rätt ordningsföljd. Håller faktiskt aldrig med där. Men det är ju ömsesidigt sen gammalt. Tvååker färskt i minnet. m.m bl.a osv. Det handlar ju liksom inte ens om hund. 


Som svensk har jag väl en plikt i att klaga på vädret också?!

Det regnar. Det åskar. Det blixtrade en stund. Det är kvavt. Allt blir ju blött! Min solstol kommer inte alls till någon nytta!! #stoppapressarna #hjälp 

För varför skulle detta vara bra väder??

Det är inte bra när det är sol och varmt heller!!! Då blir man ju svettig!!! 

Jösses... 

Jag tror inte Alaska är överbefolkat faktiskt. Vassegooo. 

Det är för fan sommar. En jävligt bra sommar!!! 


Som smart...så bakades det igår.


 



Det fanns några som var ihållande flitiga följare under tiden...


De hann som synes knappt lämna matskålarna innan de tyckte det var dags för "efterrätt". Hungriga vargar!!    


Vad mer kan man göra åt dagen då?

Åka och göra av med lite lön...bidrag kanske? Om inte annat leta med pincett efter en ny bok? Lite kläder? Bil? Eller bara en enkel biljett?


Får nog ta och fika på saken...


 



Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6
7
8
9 10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards