Alla inlägg den 11 augusti 2014

Av csa - 11 augusti 2014 22:52

Det blev inte mycket till städning idag inte. Och jag kan ju verkligen inte skylla på att vädret inbjöd till annat liksom. 


 

Regnet både hängde från himlen och föll flertalet ggr under resten av dagen...


Vid 3 ringde telefonen.

Jag måste fortfarande säga att jag har nog fått Sveriges BÄSTA handläggare på Fkassan. Hon har ett mottagande och förstående alla sjuka människor borde få uppleva i sina jobbiga sitser. Nu är det ju inte så att man önskar någon en längre bekantskap med Fkassan direkt...men OM. Då önskar jag alla "min". Rätt ord. Rätt tänk. Rätt peppning. Rätt fakta. Måtte hon få creds för sitt arbete!!!!


Vi hann iaf ta oss ut på en promenad mellan blötläggningarna och efter middagen. "Tyvärr" vart det då både sol och hett. Skönt för mig var det iaf att få röra på plågorna.


Ett gäng lätt flämtande och nöjda berners. En fick sen en rengöring och är numera vit i fronten igen.   Till hans försvar...den där som ligger fint utslängd är inte en kvart renare efter sina dagliga utgrävningar - som Han INTE är delaktiga i, faktiskt!!... Tur hon ligger ner så det inte syns. Men det finns MYCKET grus där hon gärna hänger om dagarna...mycke grus...och ännu mera...


 


 


Kvällen avslutas nu med resultatet av döttrarnas arbete. 

De är duktiga!! Inte ett uns av mammagener där alltså.


   

Choklad...  ...kakor från dina döttrars skapande. Det är finare än det dyraste belgiska kan jag tala om.


En avslutande bild med goda ord.


 

Tänk så fort det kan ändras. Även för sånna som man aldrig trodde det om.

Tänk på det... Det gjorde inte jag. 




Av csa - 11 augusti 2014 14:14

Vädret.

Jag har nog hittat rätt idag.
Städa...
...lite senare.

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6
7
8
9 10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards