Alla inlägg den 13 augusti 2014

Av csa - 13 augusti 2014 22:23

Låter lite vemodigt att skriva så i en överskrift..?! Men tvärtom känns det faktiskt! Och för den delen var egentligen semestern slut redan i söndags...om vi ska vara korrekta här. 

Men. 

Det är nu det ska bli vardag igen. Dags att få lite rutiner igen. Tjejerna ska börja sina träningar inom kort och jag ska göra mitt. (Får dock börja med att skaffa nya tennisskor då Tessi justerat mina under kvällen när hon fick "frisedel"... Valpar. Så söta. Så...uppfinningsrika.   ) 

Det är nu det nya ska börja - Det är nu jag ska bli frisk!! 

Grubblar dock ff på om jag inte ska ta ett stort steg redan på måndagkväll med roligheter...men biter på den en stund till. Och hoppas inte alla platser är tagna. 


Avslutar kvällen såhär...


 

Slötid framför TV:n i myskläder med tända ljus. Bara jag och vovvarna.   


 

Hösten är här!!! 

Den har sina fördelar. Den är mysig. 


Om jag snabbspolar ett par veckor framåt nu så kan det bli väldigt trevligt med helg också.

Men nu börjar jag med att ställa väckarklockan och sova. Gott har jag tänkt!!


Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6
7
8
9 10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards