Alla inlägg den 7 oktober 2015

Av csa - 7 oktober 2015 23:28

Om det var så de stavades? Man gick väl inte i skolan igår direkt.
Nä. Nu är man fullärd och perfekt för länge sedan. #yeah

Alltså mat.
Burger King idag. Förutom att jag lyckades "va sån där jobbig kund" så lyckades jag även nästan luncha med en kille istället för mina fina brudar...samt bli proppad.
Har de cement i sina wraps??? Paltkoma rakt ner.
Den var för övrigt sjukt god. Den där "-...jag tar samma...fast inte samma..." :-P #klassikerredan

Middag idag.
Skulle inte tro det!!! Fortfarande full liksom. Men nåt måste man ju trycka...

Flytande. Gott!!!

Många skratt idag. Både åt och med. Mest åt. Har fan inget tråkigt jobb jag inte.

Välbehövlig promenad för att få maten att sjunka. 6 timmar efteråt (!!?)
Man rör ju så lite på sig under arbetstid. Tror ett gångjärn snart är utsliten btw.

Men. Det finns ju inget gott som inte har nåt ont med sig.
Pappas kryckor. Arvegods. Jag vet. Men det är så sjukt tradigt.

Nåt väldigt viktigt. Det är oktober nu.

Rosa är aldrig fel.
Rosa är inte bara en färg.
Rosa är en attityd.
Rosa står för nåt viktigt. #breastcancerawernessmonth

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2015 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards