Alla inlägg den 15 november 2015

Av csa - 15 november 2015 22:34

Efter vila kommer test.

Nej. Jag sprang inte kapp med dessa. :-P Hade gärna haft den funktionen dock!!! Det räcker med terräng-gång för att nu ha besök av det välbekanta, irriterande, molandet...grrrrr!!!!!

Men vädret var fint!!
Hundarna glada och pigga!!
(Jo. Doris var med. Syns som en liten svart prick här och där. Men hon hade mest bråttom till diverse "gosaker". Grym på att hitta sånt. Bläää! Gonattpuss nejtack!!!)

Tog en sväng med tjejerna och kikade på Elins match. Hon gjorde mål!! Och så duktig (och snörvlig)!

Minns vagt min handbollskarriär.
Den var över rätt fort.
Jag måste erkänna att jag inte hade mentaliteten för att nån höll i mig, klöste och revs. Och det har inte växt fram med åren heller. Haha!!!
Dessutom var tränaren mer borta än nära. Undra hur hans karriär ser ut idag? Om han ens kommit hem ännu... ASG!!!

Nåväl. De va då.
Nu får jag leta gummiklubba och nån som vill utdela en sövande fullträff. Vettefan hur jag annars ska lyckas somna!? Hatar söndagskvällar! Inge ångest eller nåt sånt. Bara pigg!!! FÖR pigg för att morgonen därpå ska gynnas. Suck.
Och så hoppas jag det går bra för Hannah på läkarbesöket imorgon!

Over and out!

Av csa - 15 november 2015 00:19

Hon gjorde det! Backen fick spela Forward och i 3e perioden vispa hon till. Vinstmålet!!!!
3-4. Romfa fick stryk på hemmaplan. Min prinsessa tog dem.
Stolt!!!!

Frankrike.
6 terrordåd på samma gång. I samma stad. Kärlekens Stad.
Hur skadad är inte världen? Den blöder. Rikligt.
Det finns inga ord som får mig att tro gott om alla. Det finns inte nåt gott i alla.
Den som så tror får ljuga/allmosa åt nåt annat håll än mitt.

Sverige slog Danmark i kvalet.
Hela familjen superengagerad.

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7 8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2015 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards