Alla inlägg den 22 november 2015

Av csa - 22 november 2015 22:45

Om nu någon fortfarande inte visste...

Världens bästa putsmedel!!!

Sambon fanns! På jobbet. Labben min.
Hem kom han å.

Och strax därpå gick vi.

Frysigt men gott på samma gång. Om inte annat gott att se Bosse vara olydigt busig.

Slagsmål med en ljussättning ute. Slutade med att den hamnade på staketet. Och det blev väl ljust...Men fel...haha!

-9 grader!!!!
Tack nu är jag sugen på vår. Någon som håller med??? :-P
Nä. Tänkte väl det. Men det gör inget. Jag håller inte med sen när solen steker 30+ :-)

Fick en liten fråga...

Sjukt söt måste jag säga!!! Humberto. Love ut!!! <3

Men nu är det dags att ha en date med duntäcket. Ska bara hitta det först.
Allt verkar liksom försvinna här hemma!??

Av csa - 22 november 2015 11:30

Morgonpysslor.
Har jag familjemedlemmar jag inte vet om?
Tvättkorgen sa så! Nu hänger iaf allt på tork.
Undra om jag fått ut barnbidrag för alla dessa..? Isf på vilket konto?

Den på bilden nere till höger var dessutom försvunnen när jag vaknade imorse.

Är det läge att kolla avloppssilen eller ringa Missing People?

Tar en kaffe och kollar kontot först. Nån kanske helt enkelt köpt honom? ;-)

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7 8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2015 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards