Alla inlägg den 19 november 2015

Av csa - 19 november 2015 21:52

Ingen titel skriven under jubel och glädjehopp.
Om man inte heter Hoffa förstås. ;-)
Ska låsa ytterdörren ordentligt ikväll så han inte får för sig att vädra ur all värme jag o Dorran har jobbat fram!

Ljuva värme!!!!

Detta var föregångaren till eldningen. Shit va det blåste spik och kyla!!!!

Drömmer mig 6 månader framåt....

Ser ni?

Det högra benet är förhållandevis nomalt/rakt på insidan, från inre fotknölen och uppåt.
Det andra benet är mitt värsta problem just nu i livet!!!
Det är som en svag inbuktning på insidan. (Samma område som har ett rött sträck på det "friska" benet) Tyvärr får jag ingen jättebra bild på skiten... Den uppkom iaf när mitt vadmuskelfäste gick av. Det var liksom där, baktill, det small. Nedre fästet.
Det har aldrig känts ont eller konstigt efter läkningen. Bara sett knäppt ut...förrän nu! Smärtan från foten har alltså bestämt sig för att utöka området, enda upp till detta område nu. Man ska inte måla fan på väggen...Men man behöver ju heller inte vara ett geni för att fatta att denna inbuktning är en svaghet. Klen del liksom. För jag går ju rätt mycket. Och jag använder bägge benen faktiskt lika mycket. För lat för att hoppa på ett ben liksom... ;-)
Foten gör ondast under. Häl, hålfoten och upp runt fotleden. Men nu på sista tiden så kryper värken vidare, uppåt... Ibland sväller knölen upp. Ibland av att jag överansträngt den. Men även ibland när jag tvingar mig själv att vila. Man måste ju liksom testa sig fram. Vill ju inte gå till läkaren och inte kunna säga att jag provat allt jag kan komma på!!!
Tre olika ledskydd har använts/används. Och även ibland inte.
Har bytt skor, bytt arbetsskor, setat å jobbat/stått å jobbat...osv osv osv.
Ja! Jag har försökt lösa problemet!!! Undviker ju gärna läkare...
Men jag blir inte klok på detta!!!!

Nej. Jag ska verkligen inte bara klaga och inte göra nåt åt det.
Helt ärligt väntar jag ut en konvalecent innan jag ska ta tag i mitt eget.

Dagen har annars bestått av snöande, jobb på halvtid och utbildning resten. Nyttig utbildning! Huvudvärken from hell från igår gav faktiskt upp!!!!

Nu är tiden fördriver. Dags för Blacklist.
Imorgon kan man snora och nysa hur mycket man vill. För helgen ska väl handla om återhämtning va?? Har liksom fått känna så ett tag... ;-)

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7 8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2015 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards