Alla inlägg den 1 februari 2015

Av csa - 1 februari 2015 21:19

Fortfarande inte kry. Orkar inte med sånt här!!! 


Tjejerna har spelat innebandy ihop idag. Hannah "provade på" Idas laganda. Det hade varit SKOOOJJJIGT!!! Kan tro det. Bara tjejer. Som inte slutar titt som tätt, som hennes sk lagkompisar i det vanliga laget gör. Är faktiskt imponerad över att hon stått ut så länge som hon har bland bara killar. Även om de flesta är snälla, goa så förstår jag att hon saknar lite brudar.


Enda ansträngingen jag har presterat under dagen var att bli skjutsad till päronen för att fira pappa. De ska ju åka till varmare breddgrader snart (de lyckosarna!!!!) så vi blev bjudna på fika och mat idag istället.

Måtte jag inte delat med mig av skitet till dem bara!!   


Och nu är orken slut. Liksom veckan. Och helgen.

Den hade kunnat bjudit på nåt trevligare måste jag säga.   


ps. Hemsidan. Mer invecklad än utvecklad. Hatar att de gjort om så jag inte fattar nåt!!!   Det var ju knappt så jag förstod när den var som den var...

Kommer säkert ge upp projektet och lägga ner den helt. 






Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7 8
9 10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards